موبایل، تبلت و گجت ها

شروع فروش رنج تازه شماره سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با کد 21

شاتل موبایل از شروع فروش رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود با پیش شماره 0998 و کد 21 اطلاع داد.

16 مهر 1402

هشدار درباره یک فاجعه تمام عیار ، این 7 شهر در آینده نزدیک زیر آب می روند

می توان انتظار داشت که تا صد سال آینده در منطقه ها مختلف شاهد بالا آمدن سطح آب بین 40 تا 60 سانتی متر باشیم. این اتفاق یک فاجعه تمام عیار خواهد بود.

30 خرداد 1402

آیا تبلیغات افزایش قد با طب سوزنی واقعیت دارند؟

تا می گویی می خواهم درباره صندل هایی بدانم که قد را افزایش می دهند، بدون مکث ادامه می دهد: این صندل ها به وسیله طب سوزنی، عصب های کف پا را تحریک می نمایند و باعث افزایش قد می شوند.

6 خرداد 1402

4 علت برای خریدن گلکسی A54 (و 2 علت برای نخریدن)

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ در بازارهای مختلف هواداران بسیار زیادی دارند زیرا در کنار قیمت مناسب، امکانات جذابی را ارائه می دهند. در این میان گلکسی A54 که به تازگی راهی بازار ایران شده، توانسته سروصدای زیادی راه بیندازد. اما آیا این گوشی واقعا ارزش خرید...

2 اردیبهشت 1402

ایمپلنت فوری چیست ؟ (قیمت ایمپلنت فوری دندان)

ایمپلنت فوری یک جایگزین کاملا ثابت و مستحکم برای دندان یا دندان های از دست رفته است. ایمپلنت دندان فوری یک روش مطمئن بدون انجام بخیه بر روی لثه و بافت نرم دهان است.

8 فروردین 1402

عکس ، این سیارک پر ریسک به سمت زمین می آید!

گجت نیوز نوشت: کسر بسیار اندکی از میلیون ها سیارک موجود در منظومه شمسی، پتانسیل برخورد به زمین را دارند. به تازگی اما سیارکی پیدا شده که پرریسک ترین آن هاست.

21 اسفند 1401

قیمت گوشی های سامسونگ دوشنبه یک اسفند 1401

خبرنگاران- گوشی گلکسی A13 را به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های سامسونگ می شناسیم که خرید آن دست کم پمج میلیون و 500 هزار تومان تمام می گردد. نسخه 128 گیگابایت گوشی گلکسی A13 که شش گیگ حافظه موقت دارد، به وسیله بعضی فروشنده ها نزدیک هفت میلیون فروخته می گردد.

1 اسفند 1401

سفر در اردیبهشت ماه ، برترین جای ایران برای مسافرت در اردیبهشت

در تمام فصول سفر لذت و زیبایی های خودش را دارد، اما در حال حاضر می خواهیم در ارتباط با زیبایی های جاهای دیدنی در اردیبهشت ماه در سفری دو روزه به جاذبه های ایران صحبت کنیم که ما را از حال و هوای خسته کننده شهر دور می نماید و به ما انرژی دوباره می بخشد. به...

20 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین آیفون ها با 3 دوربین تا مقررات سختگیرانه بریتانیا برای شبکه های اجتماعی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

8 دی 1401

تصویر محافظ صفحه سری گلکسی S23 منتشر شد

به تازگی تصویر محافظ صفحه سری گلکسی S23 به بیرون درز پیدا نموده که به لطف آن متوجه شده ایم پنل جلویی این گوشی ها چه طراحی خواهد داشت.

10 آبان 1401

ابزار تازه ادوبی برای ساخت اشیای سه بعدی در متاورس

شرکت ادوبی به تازگی دو ابزار رونمایی نموده که با آنها می توان راحت تر اشیا را سه بعدی و در فضای واقعیت مجازی مانند متاورس استفاده کرد.

28 مهر 1401

مشخصات و قیمت خودرو لاماری ایما در بازار و کارخانه

در بازار آزاد هم لاماری ایما حدود 27 درصد با کارخانه تفاوت قیمت دارد. هم اکنون خریداران و فروشندگان این کراس اوور را با قیمت یک میلیاردو 400 میلیون تومان دست به دست می نمایند، رقمی که معادل 43 هزارو 750 دلار است.

18 مهر 1401

آیفون 14 پرو مکس در تست سقوط مقابل S22 اولترا پیروز تر ظاهر شد

انجام تست های سقوط و مقاومت بعد از معرفی گوشی های هوشمند تازه پرچم دار از سوی بعضی کاربران بسیار متداول است و سری آیفون 14 مخصوصاً گوشی آیفون 14 پرو مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. یوتیوب برها این گوشی هوشمند را تحت انواع آزمایش ها قرار می دهند تا ببینند...

2 مهر 1401

کنایه سنگین اپل به گوشی های اندرویدی

زومیت نوشت: اپل به هنگام معرفی A16 Bionic برای اشاره به بی رقیب بودنش گفت قوی ترین پردازنده موبایلی اندرویدی در سال 2022 از پردازنده ای که اپل در سال 2019 فراوری نموده ضعیف تر است.

20 شهریور 1401

برترین رستوران های ایرانی و ارمنی در ایروان

یکی از پرطرفدارترین کارها چشیدن طعم غذاهای تازه و خوشمزه مخصوصا در زمان سفر به کشورهای خارجی می باشد. بیشتر گردشگران در پی رستوران های معروفی برای خوردن یک وعده غذای لذیذ در سفر می باشند. هر کشور، غذاهای سنتی و بخصوص خود را دارد. ایران و ارمنستان نیز غذاهای...

15 مرداد 1401

4 مرکز حمایت از آسیب دیدگان طوفان، امروز افتتاح شد

در ادامه بازسازی خرابی های حاصل از طوفان 21 می، شهرداری اتاوا در حال تبدیل چهار مرکز پذیرش اضطراری به مراکز حمایت اجتماعی جهت یاری به حال شهروندان است.

30 تیر 1401

آیا استفاده از تلفن همراه در پمپ بنزین واقعا خطرناک است؟

احتمالا تا به امروز خیلی این موضوع به گوشتان خورده است که در پمپ بنزین از تلفن همراه استفاده نکنید و یا در پمپ بنزین تلفن همراه خود را خاموش کنید.، اما آیا صحبت کردن یا ارسال پیامک با تلفن همراه در پمپ بنزین واقعا خطرناک است و ممکن است باعث انفجار گردد؟

28 تیر 1401

بلومبرگ: مک بوک پرو 13 اینچی نو در رویداد WWDC 2022 معرفی نمی شود

با نزدیک شدن به رویداد جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC 2022 که قرار است امشب برگزار شود، مارک گورمن، روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ، آخرین پیش بینی ها و تحلیل های خود را در مورد محصولات احتمالی اپل ارائه کرده است. او بر این باور است که غول فناوری...

21 تیر 1401

تعداد دانلود های کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشت

کمپانی اکتیویژن به تازگی اعلام نموده که تعداد دانلود های بازی تیراندازی و محبوب کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشته است.

14 تیر 1401

لیست گوشی هایی که در بازه اردیبهشت، خرداد امسال رونمایی می شوند

ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی های زیادی بودیم. اما اینطور که به نظر می رسد، این ماه هم شرایط همین خواهد بود و شرکت های متعددی قرار است از گوشی های خود رونمایی کنند. به همین علت تصمیم گرفتیم لیستی را از گوشی های مورد انتظار این ماه (مه) ترتیب دهیم تا شما...

8 تیر 1401
تعداد: (57)