مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین آیفون ها با 3 دوربین تا مقررات سختگیرانه بریتانیا برای شبکه های اجتماعی

به گزارش وبلاگ رمزفا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین آیفون ها با 3 دوربین تا مقررات سختگیرانه بریتانیا برای شبکه های اجتماعی

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

شرکت تسلا اخیرا اعلام کرده است که دیگر خبری از فروشگاه های رایج خرید و فروش خودرو نخواهد بود و از این پس تمامی فروش خودروهای شرکت تسلا به شکل آنلاین خواهد بود. این موضوع حواشی متعددی داشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی شایعات از بازار گوشی های تلفن همراه حکایت از آن دارند که آیفون های نو با 3 دوربین در راهند. درواقع قرار است آیفون های موسوم به آیفون اسپرت کاربران را غافلگیر کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایالات متحده تصمیم گرفته ممنوعیت های در نظر گرفته شده برای فعالیت هواوی در آلمان را نادیده بگیرد. این موضوعی است که اخیرا از سوی برخی منابع ناشناس مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیش بینی های موسسه گارتنر حکایت از آن دارند که تا سال 2023 تعداد تلفن های قابل انعطاف یا تاشو به 30 میلیون دستگاه می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد مدیر عامل شرکت مایکروسافت تمرکز ویژه ای بر هوش مصنوعی در سال 2019 خواهد داشت. بر همین اساس است که جلسات هفتگی بررسی هوش مصنوعی با حضور مدیران ارشد شرکت مایکروسافت تحت مدیریت ساتیا نادلا مدیر ارشد این شرکت برگزار خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بریتانیا مقررات سختگیرانه ای را برای فعالیت شبکه های اجتماعی تدوین کرده است. مقرراتی که از امروز اجرا می شوند و احتمالا بسیاری از شرکت ها و سازمان ها را تحت تاثیر قرار می دهند. این در حالی است که مدیرعامل فیس بوک هفته گذشته خواستار تدوین قوانینی از سوی دولت ها برای تدوین خط مشی شبکه های اجتماعی شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین آیفون ها با 3 دوربین تا مقررات سختگیرانه بریتانیا برای شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین آیفون ها با 3 دوربین تا مقررات سختگیرانه بریتانیا برای شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید