اخبار سیاسی

خبرنگاران باید فریادرس زبان فارسی شوند

مهدی صالحی در گفت وگو با خبرنگاران ، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند نقش مهمی را در پاسداشت زبان فارسی ایفا نمایند، بیان کرد: بی تردید هر چقدر ما در بهره برداری از امکانات زبان فارسی توانمندتر شویم، در پاسداشت زبان فارسی...

17 مرداد 1402

استعفای مدیر ارشد بازرگانی متا پس از 13 سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، شرکت متا، به طور رسمی اعلام نمود مارن لوین، مدیر ارشد تجاری متا، این شرکت را ترک می نماید. لوین اواخر این ماه کناره گیری خواهد کرد ولی تا تابستان به عنوان کارمند متا باقی خواهد ماند.

25 بهمن 1401

سخنگوی سازمان فضایی ایران منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران، دکتر حسن سالاریه در بخشی از این حکم آورده است: انتظار می رود که با تعامل سازنده و دوسویه با اصحاب رسانه و پاسخگویی شفاف و سریع، جایگاه سازمان فضایی ایران در رسانه ها تقویت گردد.

1 آذر 1401

رقیب توئیتر تعیین شد

یک شبکه اجتماعی با داشتن امکانات هشتگ و بحث های سیاسی از بسیاری جهات شبیه توئیتر است.

22 آبان 1401

فهمیدن زبان حیوانات دیگر کار دشواری نیست!

محققان در حال یافتن راه های خلاقانه ای هستند تا آنچه را که حیوانات تجربه می کنند، کشف کنند

21 مهر 1401

در های کاخ مروارید به روی مردم گگردده می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: کاخ مروارید با دستور وزیر میراث فرهنگی در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

8 مهر 1401

پرواز بر فراز شهر های ایران با گئورگ گرستر

نمایشگاه عکس های گئورگ گرستر با عنوان ایران از چشم های هما در روز آدینه 26 شهریورماه 95، با حضور ژولیو هاز سفیر سوئیس در ایران، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، محمود دولت آبادی و سید عباس سجادی رئیس فرهنگسرای...

22 شهریور 1401

ظرفیت های جام جهانی برای گردشگری بوشهر

برگزاری جام جهانی 2022 در قطر فرصت خوبی است تا استان هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا نمایند.

14 شهریور 1401

دولت در رتبه بندی معلمان خسّت به خرج داده است

دبیران سه تشکل فرهنگیان در نامه ای به روسای قوای سه گانه کشور مسائل کلی فرهنگیان را تشریح کردند. در این نامه که به امضای روسای این تشکل ها رسیده است با اشاره به نقش بی بدیل فرهنگیان در دستیابی جوامع به توسعه مهم ترین مسائل پیش روی این قشر را تشریح کردند.

3 شهریور 1401

بلاتکلیفی متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گلایه ازعملکرد سازمان هدفمند سازی یارانه

پیغام های رسیده در تاریخ دریافتی 22 مرداد ماه؛ در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

23 مرداد 1401

راهنمای تحصیل در خارج از کشور (قسمت یازدهم: اصول نوشتن بیانیه هدف (SOP))

بیانیه هدف (SOP) یکی از مدارکی است که دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج باید برای دانشگاه مقصد ارسال کنند.

25 تیر 1401

لیست گوشی هایی که در بازه اردیبهشت، خرداد امسال رونمایی می شوند

ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی های زیادی بودیم. اما اینطور که به نظر می رسد، این ماه هم شرایط همین خواهد بود و شرکت های متعددی قرار است از گوشی های خود رونمایی کنند. به همین علت تصمیم گرفتیم لیستی را از گوشی های مورد انتظار این ماه (مه) ترتیب دهیم تا شما...

8 تیر 1401

صادرات 14 میلیون بشکه میعانات گازی ایران به ونزوئلا

صادرات میعانات گازی ایران به ونزوئلا در دولت سیزدهم به روزانه 67 هزار بشکه رسیده است که این مقدار از کل صادرات این محصول در دولت قبل بیشتر است.

4 تیر 1401

اسامی استان ها با بیشترین میزان قبولی ها در کنکور، اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه استان های قزوین، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مازندران و آذربایجان شرقی در ردیف استان های دوم پذیرش کنکور هستند، گفت: استان های تهران، البرز، سمنان و یزد در رده اول مقدار قبولی ها در کنکور...

30 خرداد 1401

سرگین گاو برای تامین انرژی و کاهش آلودگی هوا در هند

هند در حال بهره برداری از یک منبع انرژی تازه است که به پاکسازی شهر های خفه شده در مه دود یاری کند و منبع عایدی حیاتی برای کشاورزان فقیر هندی فراهم می نماید.

27 خرداد 1401

استفاده از یارانه های پیش بینی شده برای استفاده از خدمات شبکه فیبرنوری

دومین نشست هم اندیشی توسعه زیرساخت های ارتباطی پهن باند ثابت با تاکید بر توسعه فیبر نوری (FTTx) با حضور رئیس و معاونین رگولاتوری و مدیران اپراتورهای ثابت برگزار گردید.

27 خرداد 1401

واکنش بازار موبایل به خبر ممنوعیت واردات گوشی 600 دلاری

خبرنگاران- ممنوعیت واردات گوشی های گران تر از 600 دلار یکی از عجیب ترین خبر های هفته گذشته بود. ماجرا از صحبت های روز سه شنبه 28 دی رئیس کل گمرک آغاز شد. علیرضا مقدسی گفته بود سال آینده واردات گوشی های گران تر از 600 دلار ممنوع خواهد بود، اما همان روز سخنگوی...

24 خرداد 1401

محمد بنا: برای بازی های آسیایی تابع سیاست های فدراسیون هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی فرنگی چند روز دیگر راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شود. رقابت هایی که بارها این تیم با عنوان قهرمانی از آن مسابقات برگشته است. این بار اما با توجه به سیاست های فدراسیون کشتی در راستای برقرای عدالت در انتخاب کشتی گیران و همچنین...

22 خرداد 1401

کافه لانتمان ، پاتوق فروید در وین، اتریش

اگر می خواهید با یکی از بهترین کافه های موجود در کشور اترش آشنا شوید، با ما تا پایان همراه باشید زیرا به معرفی کافه لانتمان در وین خواهیم پرداخت.

19 خرداد 1401

استقلال برای تشکیل تیم بانوان استارت زد

تهران (پانا) - باشگاه استقلال به صورت رسمی اقدام برای تشکیل تیم بانوان را آغاز کرد.

19 خرداد 1401
تعداد: (123)