اخبار مجلس

واکنش بازار موبایل به خبر ممنوعیت واردات گوشی 600 دلاری

خبرنگاران- ممنوعیت واردات گوشی های گران تر از 600 دلار یکی از عجیب ترین خبر های هفته گذشته بود. ماجرا از صحبت های روز سه شنبه 28 دی رئیس کل گمرک آغاز شد. علیرضا مقدسی گفته بود سال آینده واردات گوشی های گران تر از 600 دلار ممنوع خواهد بود، اما همان روز سخنگوی...

24 خرداد 1401

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پانزدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات حمایتی و سرویس ایاب و ذهاب به ادارات آموزش و پرورش استان ها اطلاع داد.

11 اردیبهشت 1401

توزیع قیر رایگان در سال های آینده هم عملیاتی می گردد؟

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می گردد برای سال آینده مخالفان طرح رایگان قیر بیشتر گردد و شاید این طرح برای سال های بعد تصویب نگردد.

1 اسفند 1400

صنایع آلومینیوم توان ایجاد 20 هزار شغل را دارد

خبرنگاران/فارس مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با بیان اینکه تا سرانجام خردادماه سال آینده تمام نیروهای این مجموعه تکمیل می گردد، گفت:2500 نفر نیروی مستقیم و 5 هزار اشتغال غیرمستقیم در نهایت جذب این مجموعه می شوند که البته فرصت های غیرمستقیم به 20...

27 بهمن 1400

رئیسی: سفر های دولت جزء کم هزینه ترین سفرهاست

رئیس جمهور از ستاد تنظیم بازار و وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواست به صورت مستمر، نظارت بر زنجیره تامین و قیمت گذاری و عرضه کالا های مورد احتیاج مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

30 دی 1400

درخواست 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست بیش از 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه علنی اطلاع داد.

28 مهر 1400

ارزیابی فرایند کنترل اوج بیماری در جنوب شرق کشور

تهران (پانا) - معاون وزیر کشور با سفر به استان سیستان و بلوچستان فرایند کنترل اوج بیماری در جنوب شرق کشور را ارزیابی می کند.

4 مرداد 1400

کلید حل مسائل کولبران چیست؟

تهران (پانا) - معاون مالی وزیر کشور تاکید نمود تسهیل امور برای اجرای صحیح آیین نامه ساماندهی مبادلات در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی کلید اصلی حل مسائل کولبران است.

5 تیر 1400

بهترین یاری مردم اجتناب از هرگونه تردد است

وزیر کشور گفت: بهترین یاری مردم در این شرایط، رعایت کامل توصیه های بهداشتی و اجتناب از هرگونه تردد غیر ضرروی در سطح شهرها و جاده ها است.

5 اردیبهشت 1399

در سال 2020 ورزشکاران متخلف دوپینگی برابر قوانین وادا جریمه نقدی می شوند

جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به ریاست دکتر مهدی علی نژاد رئیس ستاد برگزار گردید و طی آن عملکرد سال 2019 ارایه و برنامه های سال 2020 مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

11 اسفند 1398

نجومی بگیران و کم درآمدها نباید در یک پله مالیاتی قرار گیرند

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نبایددرصد مالیات افرادی که 3 میلیون حقوق می گیرند با افرادی که 21 میلیون حقوق می گیرند، یکسان باشد. قرار دادن این طیف از حقوق ها در یک پله مالیاتی درست نیست و باید اصلاح گردد.

11 اسفند 1398

آمریکا فاقد یک استراتژی مناسب در قبال منطقه آسیا اقیانوسیه است

خبرنگاران: عضو مجلس نمایندگان آمریکا در جریان نشستی در مرکز نشنال اینترست مدعی شد که آمریکا فاقد یک استراتژی جامع دفاعی در منطقه آسیا اقیانوسیه است تا بتواند با تهدید های احتمالی از طرف چین مقابله کند.

2 آذر 1398

هشدار کره شمالی نسبت به طرح آزمایش موشکی این کشور در شورای امنیت

کره شمالی امروز (دوشنبه) هشدار داد اگر اقدامات پدافندی این کشور در شورای امنیت سازمان ملل به بحث گذاشته گردد، بیکار نخواهد نشست. این بیان می تواند اشاره ای به آزمایشات موشکی اخیر این کشور باشد.

23 آبان 1398