همایشها و نمایشگاه ها

مازندران برای پذیرایی گسترده از مسافران نوروزی آماده شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مازندران برای پذیرایی گسترده از مسافران نوروزی آماده شد.

15 اسفند 1402

آتش سوزی جنگلی در تنریف اسپانیا

هفته گذشته، موج گرما در جزایر قناری باعث خشکی بسیاری از منطقه ها شد و خطر آتش سوزی های جنگلی را افزایش داد.

26 مرداد 1402

آیا تبلیغات افزایش قد با طب سوزنی واقعیت دارند؟

تا می گویی می خواهم درباره صندل هایی بدانم که قد را افزایش می دهند، بدون مکث ادامه می دهد: این صندل ها به وسیله طب سوزنی، عصب های کف پا را تحریک می نمایند و باعث افزایش قد می شوند.

6 خرداد 1402

توسعه زیرساختهای گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در فرهنگ میزبانی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، توسعه زیرساختهای گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در فرهنگ میزبانی صورت می گیرد.

23 اسفند 1401

لذت کتابخوانی با یک فنجان قهوه در خانه بدون تقارن

خانه وارطان چندان قدیمی نیست و حدود 80 سال پیش ساخته شده است، اما نوع معماری و سازه اش باعث شده تا در لیست آثار ملی قرار بگیرد. این خانه به سفارش عبدالرحیم عطارزاده، از تجار بزرگ دهه 20 و بین سال های 1325 تا 1327 با معماری وارطان هوانسیان ساخته شد.

10 بهمن 1401

پرواز بر فراز شهر های ایران با گئورگ گرستر

نمایشگاه عکس های گئورگ گرستر با عنوان ایران از چشم های هما در روز آدینه 26 شهریورماه 95، با حضور ژولیو هاز سفیر سوئیس در ایران، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، محمود دولت آبادی و سید عباس سجادی رئیس فرهنگسرای...

22 شهریور 1401

نظارت رگولاتوری چین بر داده های شرکت های فناوری داخلی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رگولاتوری چین به دقت این مساله را آنالیز می نماید که آیا خطر سوءاستفاده از داده های در اختیار شرکت های فناوری داخلی این کشور به وسیله دولت های خارجی وجود دارد یا خیر.

28 مرداد 1401

جواهرات سلطنتی پرتغال پس از 227 سال به نمایش گذاشته شد

مردم از موزه گنج سلطنتی پرتغال که به تازگی افتتاح شده است، بازدید می نمایند، جایی که جواهرات سلطنتی پرتغال در لیسبون به نمایش گذاشته شده است.

21 تیر 1401

راهنمای سفارت ایرلند و اخذ ویزای این کشور

راهنمای سفارت ایرلندبعد از سال 2012 در ایران سفارت ایرلند بسته شد و ایرانی ها برای گرفتن وقت سفارت و ویزای ایرلند برای سفر به این کشور، باید به کشور ترکیه و شهر آنکارا مراجعه نمایند. هم اکنون (در سال 1397) رایزنی هایی بین دو کشور در حال اجرا است تا دوباره سفارت...

29 فروردین 1401

معرفی هتل 4 ستاره لئوناردو در آخن

هتل لئوناردو آخن | Leonardo Hotel Aachenاگر در پی اقامتی راحت در شهر آخن هستید، حتما یکی از گزینه های خوبی که پیش رو دارید، هتل 4 ستاره لئوناردو آخن خواهد بود. هتل لئوناردو آخن Leonardo Hotel Aachen در منطقه تاریخی حمام های آبگرم شهر آخن قرار گرفته و تا ایستگاه مترو و دیگر...

18 فروردین 1401

ویدیو پروژکتور قابل حمل سامسونگ به فوکوس و تنظیم زاویه اتوماتیک مجهز است

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2022 از نسل تازه ویدیو پروژکتور Freestyle رونمایی نموده که فقط 0.83 کیلوگرم وزن دارد و به طور اتوماتیک می تواند زاویه و فوکوس را تنظیم کند. به همین دلیل در محیط ها و شرایط مختلف استفاده از آن بسیار آسان محسوب می گردد. طبق اعلام...

4 اسفند 1400

صنایع آلومینیوم توان ایجاد 20 هزار شغل را دارد

خبرنگاران/فارس مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با بیان اینکه تا سرانجام خردادماه سال آینده تمام نیروهای این مجموعه تکمیل می گردد، گفت:2500 نفر نیروی مستقیم و 5 هزار اشتغال غیرمستقیم در نهایت جذب این مجموعه می شوند که البته فرصت های غیرمستقیم به 20...

27 بهمن 1400

نمایش آثار 33 هنرمند با موضوع باستانی پاریزی و طاهره صفارزاده

به گزارش خبرنگاران هم زمان با سالروز تولد استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی، سلسله برنامه های دومین دوره جایزه آینه دار دوران شنبه چهارم دی، شروع می گردد.

19 بهمن 1400

قرعه کشی پلی آف لیگ اروپا؛ بارسلونا به ناپولی خورد، یاران طارمی به لاتزیو رسیدند، زنیت با آزمون رودرروی بتیس

قرعه کشی پلی آف مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا برگزار گردید و تیم های مختلف از جمله بارسلونا حریفان خود را شناختند.

14 بهمن 1400

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شده است

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شده است و باید فعالیت های ورزشی احیا شود.

8 آذر 1400

راه اندازی دبیرخانه سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان همزمان با هفته جهانی سواد رسانه ای به وسیله کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران راه اندازی شد.

1 آذر 1400

گروسی: هیچ وعده ای از مقام های ایران نگرفتم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی طی یک کنفرانس خبری ضمن تأکید بر لزوم ادامه همکاری ایران و آژانس توضیح داد که در جریان سفر به ایران هیچ وعده ای از مقام های جمهوری اسلامی نگرفته است.

24 شهریور 1400

تلفات جرایم مسلحانه در آمریکا بیشتر از همه گیری کروناست

فرماندار نیویورک با اعلام شرایط اضطراری گفت تعداد کشته های درگیر های مسلحانه در نیویورک بسیار بیشتر از بیماری کروناست.

10 مرداد 1400

ملاقات وزیر خارجه تاجیکستان با مقامات ارشد سازمان ملل در نیویورک

وزیر امور خارجه تاجیکستان با رئیس مرکز ضد تروریستی و معاون دبیرکل در امور مسائل مالی و اجتماعی سازمان ملل متحد ملاقات و گفت وگو کرد.

26 تیر 1400

مشارکت هنرمندان خراسان شمالی در 41 نمایشگاه صنایع دستی در سال 98

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته، هنرمندان استان در 41 نمایشگاه ملی، منطقه ای و استانی صنایع دستی مشارکت و حضوری فعال داشتند.

17 خرداد 1399
تعداد: (41)