هواپیمایی اتحاد برترین ایرلاین سال 2016

به گزارش وبلاگ رمزفا، هواپیمایی اتحاد، ایرلاین اماراتی که مرکز آن شهر ابوظبی می باشد، توسط نشریه معتبر امریکایی صنایع هوایی ATW، به عنوان ایرلاین برتر سال 2016 انتخاب شد.

هواپیمایی اتحاد برترین ایرلاین سال 2016

هواپیمایی اتحاد توسط هیئت تحریریه ATW در یک رقابت فشرده مابین بیش از 100 ایرلاین دنیا برگزیده شده است. این جایزه چشم اندازهای روشن ایرلاین اتحاد را مورد بررسی قرار داده است: رشد فوق العاده و موفقیت آمیز که با استراتژی مشارکت منحصربفرد تکمیل شده، برنامه و اهداف تجاری موفقی که سود آوری فراوانی در هر چهار سال گذشته در پی داشته، رشد سریع نیروی کار با انگیزه این ایرلاین، پیشرفت در ارائه محصولات و سرویس های خلاقانه شامل سرویس اقامت توسط الاتحاد و در آخر مدیران و رهبران اجرایی توانمند ایرلان الاتحاد.

این جایزه طی مراسمی در شهر نیویورک اعلام و در پی آن خبر پرواز روزانهAirbus A380 به پایتخت تجاری ایالات متحده، نیویورک مشخص شد.

ATW اعلام کرده تیم مدیران ارشد که توسط مدیر ارشد James Hogan رهبری می شوند، یک راه بزرگ را انتخاب کرده اند و رسیدن به این راه نشان دهنده رهبری این صنعت است و عملکردی فراتر از توان این شرکت داشته است.

James Hogan اضافه نمود: فشارها و حملات زیادی بر روی مدل تجارت ما وجود داشت ولی ما تلاش کردیم خدمات ما، راستاهای ما و پیشنهادات رقابتی ما حرف بزنند.

ایرلان الاتحاد هیچقوت نمی خواهد بزرگترین باشد بلکه می خواهد بهترین باشد، راه طولانی را برای رسیدن به موفقیت در پیش رو داشتیم ولی ما نشان دادیم می توانیم چشم انداز صنایع هوانوردی را تغییر دهیم، من از ATW به خاطر این جایزه تشکر می کنم که یکی از مهمترین و مورد توجه ترین جوایز صنعت هوانوردی در دنیا می باشد.

ایرلاین الاتحاد در سال 2015، شش راستا جدید به سه قاره را راه اندازی کرد که این باعث شد تا شبکه دنیای این ایرلاین به 116 راستا مختلف با 120 پرواز گسترش یابد. پیش بینی می گردد بیش از 17 میلیون مسافر تا سرانجام سال 2015 با پروازهای الاتحاد جابجا شوند که نسبت به مدت مشابه سال پیش که حدود 15 میلیون بود، رشد داشته است و این در حالی رخ داده که همچنان تمرکز این شرکت بر روی سود دهی بوده است.

جایزه برترین شرکت هواپیمایی سال در طی یک مراسم شام و در چهل و دومین مراسم سالانه جایزه دستاوردهای صنعت هواپیمایی ATW که در نمایشگاه هوایی سنگاپور در 15 فوریه 2016 برگزار می گردد، به شرکت هواپیمایی اتحاد اهدا خواهد شد.

منبع: الی گشت

به "هواپیمایی اتحاد برترین ایرلاین سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی اتحاد برترین ایرلاین سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید