فعالیت 11 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ رمزفا، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از فعالیت 11 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان اطلاع داد و گفت : درصدد هستیم سال جاری تعداد این مراکز را به 17 مرکز افزایش دهیم.

فعالیت 11 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان کرمانشاه

به گزارش گروه استان های وبلاگ رمزفا از کرمانشاه، محمد حسین زاده معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اشتغال، ازدواج و مسکن را به عنوان سه دغدغه اصلی برای جوانان دانست و گفت : بحث اشتغال مقدم بر همه مسائل است و سن ازدواج به دلیل معضلات مالی و بیکاری بالا رفته است.

او گفت : ازدواج در سه فاز نیاز به مشاوره و کارگاه دارد که براساس سند توسعه پیش از ازدواج، به وزارت ورزش و جوانان حین ازدواج به دانشگاه علوم پزشکی و پس از ازدواج به بهزیستی موکول شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: بنا بر اعتباراتی که ابلاغ می گردد کارگاه ها و مرکز مشاوره ای از سوی این اداره کل برای متقاضیان ورود به ازدواج پیش بینی می گردد.

او افزایش مراکز تخصصی مشاوره ازدواج جوانان در استان را در قالب یکی از برنامه ها در راستای توانمندسازی جوانان در امر ازدواج مطرح کرد و اضافه کرد: در سال 97 فقط دو مرکز مشاوره تخصصی ازدواج داشتیم که در حال حاضر 9 مرکز در شهر کرمانشاه، یک مرکز در کنگاور و یک مرکز در گیلانغرب فعال است.

او از افزایش مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان به 17 مرکز اطلاع داد و گفت: راه اندازی 6 مرکز دیگر در حال طی کردن مراحل آخر تست های علمی و عملی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی ایران است که در صورت دریافت مجوز تعداد مراکز به 17 مرکز خواهد رسید.

او اشاره ای هم به برگزاری کارگاه های پیش از ازدواج داشت و گفت: برنامه های داریم که در 6 ماهه دوم سال علاوه بر پیشگیری پرداخت تسهیلات ازدواج، 400 کارگاه پیش از ازدواج برگزار گردد که اولین کارگاه آن در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شده و طی یکی دو روز آینده دومین کارگاه در شهرستان دالاهو برگزار خواهد شد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت 11 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 11 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید