درخواست 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان

به گزارش وبلاگ رمزفا، عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست بیش از 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه علنی اطلاع داد.

درخواست 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ رمزفا، مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان گفت: بیش از 190 تن از نمایندگان طبق ماده 100 آیین نامه داخلی مجلس از هیئت رئیسه در خواست نموده اند تا رسیدگی به لایحه رتبه بندی فرهنگیان در اولویت دستورکار مجلس قرار گیرد.

وی اضافه نمود: در صورت موافقت اعضای هیئت رئیسه مجلس با این موضوع، احتمالا لایحه رتبه بندی فرهنگیان در اولین جلسه هفته آینده مجلس در دستورکار جلسه علنی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه معلمان حدود 10 سال است که منتظر اجرایی شدن رتبه بندی هستند، اظهار کرد:لایحه مذکور اسفند ماه سال گذشته به دست مجلس رسید و رسیدگی به آن بنا به دلایلی از جمله رسیدگی بودجه سالیانه، زمان برد و از طرفی هم دولت قبل اسم کرد که لایحه رتبه بندی معلمان از فروردین سال 1400 اجرایی می گردد که این مسئله انتظاراتی را ایجاد کرد، اما متاسفانه تا کنون اجرایی نشده و لذا نمی گردد که این انتظار ادامه داشته باشد.

اسماعیلی به همین دلیل ادامه داد: لذا با توجه به اینکه رسیدگی به این طرح به طور عادی زمان بر است، جمعی از نمایندگان خواهان این شدند که لایحه رتبه بندی در اولویت رسیدگی در جلسه علنی قرار گیرد، تا این لایحه هر چه سریعتر تبدیل به قانون شده و انتظار معلمان هم به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درخواست 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 190 نماینده برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید