تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پانزدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات حمایتی و سرویس ایاب و ذهاب به ادارات آموزش و پرورش استان ها اطلاع داد.

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سیدجواد حسینی در این نشست که با حضور اعضای شورای راهبری و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان ها برگزار گردید با اعلام این خبر و بیان اینکه بودجه امسال سازمان آموزش و پرورش استثنایی 300 میلیارد تومان است که تا به امروز 35 درصد تخصیص یافته است گقت: 6 میلیارد اعتبار اختصاص یافته به استان ها شامل 3 میلیارد تومان هزینه خدمات حمایتی و 3 میلیارد تومان هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی است.

حسینی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر دستگاهی است گفت: یکی از موضوعات اخلاق اداری، پرورش نیروی انسانی ماهر است و جایگزینی نیروی انسانی کیفی و ماهر کار بسیار سختی در دستگاه ها است. موضوع جانشین پروری بویژه در حوزه های اداری باید مد نظر تمامی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی قرار گیرد.

معاون وزیر ضمن آرزوی توفیق برای محرابی مقدم معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استثنایی که به افتخار. بازنشستگی نائل آمد گفت: صبوری، گشاده رویی، ایجاد سرمایه اجتماعی و حسن اخلاق از جمله ویژگی های معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت بود و جا دارد از زحمات ایشان تقدیر گردد.

معاون وزیر به انتظارات از حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان پرداخت و گفت: کوشش برای جذب 10 درصد از کل ورودی های آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استثنایی، پیگیری موضوع تفویض اختیار به ادارات آموزش و پرورش استثنایی، حل مسائل سامانه ها بویژه سامانه سیدا و صدور ابلاغ برای تمامی همکاران، پیگیری سنوات ارفاقی و تغییر صندوق همکاران و پیگیری تنظیم لایحه برای استثنا شدن پرسنل آموزش و پرورش استثنایی از قانون خدمات مدیریت کشوری از جمله موضوعاتی است که احتیاج به اهتمام و پیگیری جدی دارد.

وی اضافه کرد: پیگیری تشکیل شورای پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی در تمامی استان ها و منطقه ها، اجرای بودجه ریزی عملیاتی و شفافیت در بودجه و کوشش برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات از دیگر انتظارات از حوزه پشتیبانی سازمان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید