استعفای مدیر ارشد بازرگانی متا پس از 13 سال

به گزارش وبلاگ رمزفا به نقل از یاهونیوز، شرکت متا، به طور رسمی اعلام نمود مارن لوین، مدیر ارشد تجاری متا، این شرکت را ترک می نماید. لوین اواخر این ماه کناره گیری خواهد کرد ولی تا تابستان به عنوان کارمند متا باقی خواهد ماند.

استعفای مدیر ارشد بازرگانی متا پس از 13 سال

مارک زاکربرگ سال 2023 را سال کارآمدی اعلام نمود و بلافاصله آغاز دور دیگری از اخراج کارکنان را پیشنهاد کرد تا در هزینه های متا صرفه جویی گردد.مارن لوین، روز دوشنبه اعلام نمود که پس از 13 سال حضور در شرکت متا و فیس بوک از سمت خود استعفا می دهد.

لوین در سال 2021 پست فعلی را بر عهده گرفت و بر امور تبلیغاتی و مشارکت های تجاری شرکت نظارت داشت. او از سال 2010 در متا آغاز به کار کرد و در طول سال های مختلف نقش های اجرایی مختلفی را پشت سر گذاشت و سابقه ای در سیاست گذاری عمومی هم دارد.

لوین بعلاوه به عنوان یکی از معتمدین قدیمی شریل سندبرگ شناخته می گردد که در سال 2022 از سمت خود به عنوان مدیر عملیاتی متا کنار رفت.

نقش لوین بین جانشین او، نیکولا مندلسون و جاستین اوسوفسکی تقسیم خواهد شد. مندلسون ریاست گروه کسب و کار جهانی را به عهده خواهد گرفت و بر مشارکت جهانی و امور مهندسی نظارت خواهد نمود. اوسفسکی نیز رئیس واحد فروش آنلاین، عملیات و مشارکت خواهد بود و بر روند فروش و رشد واحدهای تابعه کوچک و میانه متا نظارت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استعفای مدیر ارشد بازرگانی متا پس از 13 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای مدیر ارشد بازرگانی متا پس از 13 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید