اختصاص 2 هزارو 200 میلیارد تومان از محل تبصره 18 به اصفهان

به گزارش وبلاگ رمزفا، مدیر کل سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: 82 درصد اعتبارات تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه مربوط به سال گذشته در استان اصفهان جذب شد و سال جاری نیز 2 هزارو 200 میلیارد تومان از این محل اختصاص یافته است.

اختصاص 2 هزارو 200 میلیارد تومان از محل تبصره 18 به اصفهان

بر اساس قانون بودجه سال جاری، اعتبارات تبصره 18 این قانون با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تأکید بر اشتغال جوانان، دانش آموختگان دانشگاهی، زنان و اشتغال حمایتی، اختصاص داده می گردد.

محسن ایروانی گفت:بر اساس قانون بودجه، سال جاری اعتبارات از تقسیم بین وزارتخانه به رویکرد منطقه ای تبدیل شده است.

او ادامه داد: بر اساس متن قانون و مباحث مطرح شده در کارگروه اقتصادی، عملکرد سال 1400 و بعلاوه سهم دستگاه ها در سال گذشته به عنوان مبنای کار برای توزیع اعتبارات سال 1401 خواهد بود.

مدیر کل سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: اعتباری که سال گذشته در این استان با احتساب بخش مسکن توزیع شد، هزارو 800 میلیارد تومان بود و اعتباری که سال جاری به صورت مساوی بین همه استان ها تقسیم شده 2 هزار و 200 میلیارد تومان است.

او افزود: 927 میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری استان به بخش مسکن اختصاص داده شد و در نهایت اعتباری که باید بین دستگاه های اجرایی مختلف توزیع گردد هزار و 273 میلیارد تومان است.

ایروانی با اشاره به مقدار جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی استان در سال گذشته گفت: صنعت معدن و تجارت استان در سال گذشته 92 درصد و جهاد کشاورزی 62 درصد اعتبارات را جذب کردند و جذب اعتبارات در روز های اخیر رشد خیلی خوبی پیدا کرد و در بعضی از بخش ها از اعتبارات مازاد استان های دیگر هم استفاده کردیم.

او افزود: با توجه به شعار سال سهم بالاتری از اعتبارات به شهرک علمی و تحقیقاتی اختصاص پیدا کرد و بعلاوه سهم اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نیز افزایش یافته است تا در این عرصه نیز بتوانیم با توجه به وجود پروژه های بسیار، تامین اقتصادی لازم را انجام دهیم.

مدیر کل سرمایه گذاری استانداری اصفهان اعلام نمود: حرکت به سمت فناوری های نو و اقتصاد دانش بنیان و گردشگری، از محور های اصلی توسعه استان اصفهان است.

او بیان نمود: بر اساس دستورالعمل چنانچه هر کدام از دستگاه های اجرایی استان نتوانند اعتبارات خود را جذب نمایند، 70 درصد آن با پیشنهاد استانداری و به وسیله هماهنگی با دبیرخانه اعتبارات که در وزارتخانه اقتصاد است، جابه جا خواهد شد.

منبع:ایرنا

وبلاگ رمزفا اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 2 هزارو 200 میلیارد تومان از محل تبصره 18 به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 2 هزارو 200 میلیارد تومان از محل تبصره 18 به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید