طراحی گرافیکی و چاپ

تنها چربی که رگ ها را شستشو می دهد!

آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از روند صعودی سرانه مصرف آبزیان در استان سمنان طی سال های اخیر خبر داد و گفت: با این وجود مردم این استان همچنان حدودا نصف ایرانی ها و یک چهارم مردم دنیا ماهی مصرف می کنند.

4 اسفند 1401

10 سریال دیزنی پلاس که در سال 2022 نباید از دست بدهید

دیزنی پلاس از زمان راه اندازی این پلتفرم در انتهای سال 2019 به یکی از محبوب ترین سرویس های پخش در سراسر دنیا تبدیل شده است. علت اصلی موفقیت آن، کاتالوگ بزرگ محتوایش است اما به هر حال، این سرویس در طول زمان فعالیتش، فیلم ها و سریال های تلویزیونی بیشتری را...

12 خرداد 1401

انتشار کتاب مهرهای موزه ملی ایران در دوران اسلامی

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام جبرئیل نوکنده؛ رییس کل موزه ملی ایران کتاب مهرهای موزه ملی ایران در دوران اسلامی به تلاش محمدجواد جدی و سحر جدی به وسیله مؤسسه متن فرهنگستان هنر و موزه ملی ایران به چاپ رسید.

15 اسفند 1400

این مهدی طارمی خستگی ناپذیر

مهدی طارمی توانست به برترین گلزن سال لیگ پرتغال بدل گردد و بیشترین پاس گل را نیز از آن خود کند.

29 بهمن 1400

معرفی کتاب های رشته گردشگری و جهانگردی

گردشگری یکی از موضوعات بسیار مورد توجه است به ویژه در میان علاقمندان به طبیعت و سفر، گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است به همین علت است که کتاب های گردشگری و یا موضوعات مرتبط با آن از جمله موارد پرفروش از نظر فراوری محتوای گردشگری محسوب می شوند. کتاب...

13 دی 1400

درمان های خانگی برای زانو درد

زانو درد مسئله ای است که اغلب به علت فرسودگی زانو ایجاد می گردد. این ناراحتی در هر فردی از سالخورده، تا میان سال و بچه ها ممکن است دیده گردد. البته زنان بیش از مردان مستعد ابتلا به این مشکل

9 آبان 1400

سرطان چیست؟ و از کجا نشأت می گیرد؟

اصطلاح سرطان برای بیماری ای به کار برده می شود که در آن سلول های بیمار بدون کنترل تقسیم می شوند و بافت های دیگر را مورد هجوم قرار می دهند. سلول های سرطانی قادرند از طریق سیستم لنفی و خونی به سایر بخش های بدن

27 مهر 1400

15 مهر؛ آخرین فرصت برای فعال سازی طرح رایگان داناپلاس

15 مهر، آخرین فرصت برای فعال سازی طرح رایگان داناپلاس، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که همزمان با شروع سال تحصیلی نو مدارس و دانشگاه ها، برای دریافت خدمات رایگان از این پلتفرم، ارائه شده است.

18 مهر 1400

بازداشت یک اردنی در عربستان به دلیل دست داشتن در حادثه الاحساء

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن چاپ عربستان سعودی، منصور ترکی سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان گفت: نیروهای امنیتی یک شهروند اردنی مقیم عربستان را در شهر حائل بازداشت کردند.

16 فروردین 1399

کویت: پیام های ایران را به عربستان سعودی و بحرین منتقل کردیم

معاون وزیر خارجه کویت گفت که ایران به کشورهای عربستان سعودی و بحرین پیام هایی فرستاده ولی طرف های مقابل هنوز به این پیام ها جواب نداده اند.

6 دی 1398

2 روش ویژه برای کاهش زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن

بانک مسکن اعلام نمود: مشتریان بانک مسکن می توانند با بهره گیری دو شیوه تعدیل مبلغ اقساط و تقلیل مدت قرارداد نسبت به کاهش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات و تخفیف سود سال های آینده برخوردار شوند.

5 دی 1398