10 سریال دیزنی پلاس که در سال 2022 نباید از دست بدهید

به گزارش وبلاگ رمزفا، دیزنی پلاس از زمان راه اندازی این پلتفرم در انتهای سال 2019 به یکی از محبوب ترین سرویس های پخش در سراسر دنیا تبدیل شده است. علت اصلی موفقیت آن، کاتالوگ بزرگ محتوایش است اما به هر حال، این سرویس در طول زمان فعالیتش، فیلم ها و سریال های تلویزیونی بیشتری را به مجموعه خود اضافه نموده است.

10 سریال دیزنی پلاس که در سال 2022 نباید از دست بدهید

در سال 2021 سریال هایی مانند مندلورین، دبیرستان موزیکال، آثاری از دنیای جنگ ستارگان و چندین سریال پیشگامانه از دنیای سینمایی مارول از دیزنی پلاس پخش شدند و در سال 2022 نیز به غیر از فصل تازه سریال های قبلی، چندین مجموعه تازه به انتشار درمی آیند.

10. خانواده مغرور: پرسروصداتر و مغرورتر (The Proud Family: Louder And Prouder)

  • خالق: بروس اسمیت
  • صداپیشگان: ککه پالمر، آلیسا ریس، کایلا پرت
  • تاریخ انتشار: 23 فوریه 2022 (4 اسفند 1400)

دیزنی ده ها سریال اختصاصی قدیمی دارد که هواداران در دوران کودکی آن ها را دوست داشتند و هنوز به آن ها اهمیت می دهند. یکی از مواردی که اغلب به آن پرداخته نمی گردد، خانواده مغرور است، اگرچه نباید این طور باشد، زیرا یکی از جالب ترین سریال های انیمیشنی شبکه دیزنی بود.

این مجموعه در سال 2005 به خاتمه رسید اما دیزنی پلاس آن را به خانه ها برمی گرداند. بیشتر صداپیشگان مجموعه اصلی دوباره بر سر کار بازمی گردند و صداپیشگان تازهی مانند زکری کوئینتو و بیلی پورتر نیز به این پروژه ملحق می شوند. داستان این سریال در دهه فعلی روایت می گردد و حال و هوایی مدرن دارد.

9. شوالیه ماه (Moon Knight)

  • خالق: جرمی اسلیتر
  • بازیگران: اسکار آیزاک، ایتان هاوک، می کلموی
  • تاریخ انتشار: 30 مارس 2022 (10 فروردین 1401)

پیوستن شخصیت ها و بازیگران تازه به مجموعه بزرگ دنیای سینمایی مارول همواره مجذوب نماینده است. سال 2021 برای مارول سال بزرگی بود و این استودیو چهار فیلم بلند و پنج سریال تلویزیونی از دیزنی پلاس منتشر کرد. احتمالا سال 2022 شلوغ تر خواهد بود و اولین شخصیت تازهی که وارد میدان می گردد، شوالیه ماه است.

نام او چندان برای مخاطبان آشنا نیست اما این شخصیت کمیک که دچار اختلال هویت است و ریشه در افسانه های خدایان مصری دارد، گزینه خوبی برای اضافه شدن به دنیای سینمایی مارول به نظر می رسد. نقش شخصیت اصلی را اسکار آیزاک ایفا می نماید و بازیگر مکمل او ایتان هاوک است. هواداران پس از تماشا تریلر مجموعه، بی صبرانه منتظر پخش آن هستند.

8. اندور (Andor)

  • خالق: تونی گیلروی
  • بازیگران: دیگو لونا، آدریا آریونا، استلان اسکاشگارد
  • تاریخ انتشار: اواسط 2022

بیشتر سریال هایی که سال جاری در دیزنی پلاس عرضه می شوند هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارند اما هواداران مشتاقانه منتظر آن ها هستند. یکی از این سریال ها، اندور است که داستان کاسیان اندور را روایت می نماید. او شخصیتی است که اولین بار در فیلم سرکش: داستانی از جنگ ستارگان ظاهر شد.

دیگو لونا در نقش کاسیان اندور و فارست ویتاکر در نقش ساو گررا ایفای نقش خواهند کرد. کل ماجرا قرار است در مراحل اولیه شورش اصلی روایت گردد که با توجه به مرگ اندور در خاتمه فیلم، روندی منطقی است. دنیا جنگ ستارگان هرچه بیشتر توسعه می یابد، بهتر و مجذوب نماینده تر می گردد.

7. بیمکس! (!Baymax)

  • خالق: دان هال
  • صداپیشگان: رایان پاتر، اسکات ادسیت، کاری پایتون
  • تاریخ انتشار: اواسط 2022

6 قهرمان بزرگ به عنوان یکی از برترین فیلم های استودیوی انیمیشن دیزنی شناخته می گردد اما در حد و میزان آثاری مانند یخ زده یا موانا مورد توجه قرار نمی گیرد. تا به حال چندین اسپین آف از این فیلم ساخته شده است.

بیمکس نام ربات حافظ سلامتی است که مخاطبان در طول فیلم با او آشنا شدند. این سریال انیمیشنی، داستان بیمکس را دنبال می نماید که به عنوان یک پرستار به ساکنان سن فرانسوکیو یاری می نماید. این مجموعه هیجان کم تری نسبت به جنبه ابرقهرمانی این فرنچایز دارد اما مطمئنا بسیار سرگرم نماینده خواهد بود.

6. خانم مارول (Ms. Marvel)

  • خالق: بیشا علی
  • بازیگران: ایمان ولانی، فواد خان، آرامیس نایت
  • تاریخ انتشار: اواسط 2022

دیگر شخصیت تازهی که به دنیای سینمایی مارول اضافه می گردد خانم مارول است. طبق آن چه در مستند مارول 616 در دیزنی پلاس دیدیم، این کاراکتر با اولین حضورش در این دنیای سینمایی تاثیر بسیار زیادی بر روی بینندگان و علی الخصوص دختران نوجوان گذاشت و آن ها از تماشا یک مسلمان پاکستانی-آمریکایی به عنوان یک ابرقهرمان هیجان زده بودند.

هنوز چیز زیادی درباره خانم مارول نمی دانیم اما بازیگران و عوامل سازنده بر روی کاغذ، مجذوب نماینده به نظر می رسند و شخصیت اصلی سریال در سال 2023 نیز دوباره در فیلم مارول ها ایفای نقش خواهد نمود. شخصیت او در طی این فیلم ها و سریال ها تجارب ارزشمندی به دست می آورد و متحول می گردد و با توجه به تجربه مارول در این زمینه با کاراکتر مرد عنکبوتی، باید منتظر یک اثر عالی باشیم.

5. شی هالک (She-Hulk)

  • خالق: جسیکا گائو
  • بازیگران: تاتیانا ماسلانی، جمیلا جمیل، مارک روفالو
  • تاریخ انتشار: اواسط 2022

دنیای سینمایی مارول باز هم یک قهرمان تازه را معرفی می نماید اما این قهرمان برای خوانندگان قدیمی کمیک بوک ها شناخته شده است. شی هالک در واقع یکی از محبوب ترین قهرمانان کمیک های مارول است که هنوز به دنیای سینمایی مارول نیامده اما سال جاری با بازی تاتیانا ماسلانی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

مطمئنا استعداد بالا و باورنکردنی ماسلانی باعث موفقیت سریال شی هالک خواهد شد که بازیگران مکملی مانند جمیلا جمیل و رنه الیز گلدزبری دارد. مارک روفالو در نقش هالک و تیم راث در نقش ابومینیشن نیز در این مجموعه ظاهر خواهند شد. این سریال قطعا با تمرکز بر داستان های مجذوب نماینده کمیک می تواند شخصیت های جالب دیگری را هم معرفی کند.

4. ویلو (Willow)

  • خالق: جولیا کوپرمن
  • بازیگران: وارویک دیویس، روبی کروز، ارین کلیمن
  • تاریخ انتشار: 2022

دیزنی حقوق مادی و معنوی لوکاس فیلم را در اختیار دارد و می تواند از جنگ ستارگان نهایت استفاده را ببرد. البته که این رویکرد منطقی است اما علاوه بر این باید بدانید که لوکاس فیلم استودیوی سازنده ویلو، یک فیلم فانتزی محصول 1988 بود که به باور بعضی، در طی سال های اخیر بیشتر و بهتر جا افتاده است.

اعلام ساخت یک سریال تلویزیونی برای این فیلم، غیرمنتظره اما جالب بود و این سریال سال جاری برای اولین بار عرضه خواهد شد. وارویک دیویس نقش خود را به عنوان جادوگر، مجددا بازی خواهد نمود اما بیشتر بازیگران افرادی تازه هستند. هواداران قدیمی این فیلم مطمئنا از این پروژه لذت خواهند برد.

3. اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi)

  • خالق: دبورا چو
  • بازیگران: هیدن کریستنسن، ایوان مک گرگور، جوئل اجرتون
  • تاریخ انتشار: 2022

دو سریال مورد انتظار مجموعه جنگ ستارگان احتمالا اهسوکا (برای سال 2023) و اوبی وان کنوبی هستند. فیلم های پیش عایدی این فرانچایز، نقدهای متفاوتی دریافت کردند اما یکی از جنبه های مثبت آن ها بازی ایوان مک گرگور در نقش اوبی وان بود و او در این مجموعه باز هم این نقش را ایفا خواهد نمود.

داستان این سریال یک دهه پس از وقایع انتقام سیت روایت می گردد و اوبی وان از لوک اسکای واکر جوان در تتونی مراقبت می نماید. تماشا اوبی وان در این مرحله از زندگی اش جالب خواهد بود و اضافه شدن هیدن کریستنسن در نقش دارث ویدر یکی از بزرگ ترین تغییرات فرانچایز جنگ ستارگان است.

2. زوتوپیاپلاس (+Zootopia)

  • خالقان: بایرون هاوارد، ریچ مور
  • صداپیشگان: جنیفر گودوین، جیسون بیتمن، جنی اسلیت
  • تاریخ انتشار: 2022

زوتوپیاپلاس در ظاهر، با تمام آثار دیگر این سرویس پخش فرق دارد. این سریال که به صورت مجموعه ای از داستان های کوتاه طراحی شده، از دنیای جالب انیمیشن پرطرفدار زوتوپیا در سال 2016 ریشه می گیرد.

در خود فیلم، حیوانات انسان نما در کنار هم زندگی می نمایند و مانند انسان ها در دنیای واقعی، شغل و زندگی دارند. هنوز چیزی از این سریال تایید نشده اما این مجموعه قطعا داستان حیوانات مختلف شهر را دنبال خواهد نمود.

1. تهاجم مخفی (Secret Invasion)

  • خالق: کایل بردستریت
  • بازیگران: املیا کلارک، ساموئل ال جکسون، بن مندلسون
  • تاریخ انتشار: اواخر 2022

به دنیای سینمایی مارول برمی گردیم. تهاجم مخفی این پتانسیل را دارد که به یکی از بزرگ ترین سریال های این فرانچایز تبدیل گردد. در خط داستانی کمیک این سریال، اسکرال ها به زمین می آیند و زندگی انسان ها را تصاحب می نمایند و تعدادی از قهرمانان محبوب هواداران را به دردسر می اندازند.

معین نیست که آیا سریال هم همین راستا را طی خواهد نمود یا نه. چرا که این موجودات در فیلم کاپیتان مارول چندان شرور نبودند. ساموئل ال جکسون و بن مندلسون در نقش نیک فیوری و تالوس در این مجموعه حضور خواهند داشت و هم چنین کینگزلی بن ادیر، امیلیا کلارک و اولیویا کولمن نیز برای اولین بار با این سریال در دنیای سینمایی مارول ظاهر خواهند شد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 سریال دیزنی پلاس که در سال 2022 نباید از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سریال دیزنی پلاس که در سال 2022 نباید از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید