7 زخمی در حادثه برخورد هواپیمای اف ، 35 با ناو هواپیما بر

به گزارش وبلاگ رمزفا، برخورد هواپیمای اف -35 با ناو هواپیمابر آمریکا 7 زخمی بر جا گذاشت.

7 زخمی در حادثه برخورد هواپیمای اف ، 35 با ناو هواپیما بر

به گزارش وبلاگ رمزفا به نقل از سی ان ان ، سقوط هواپیمای جت اف - 35 آمریکایی روی عرشه ناو هواپیما بر یو اس اس کارل وینسون در دریای چین 7 تن زخمی شدند.

گزارش های رسیده نشان میدهد خلبان در حال اجرا عملیات پرواز معمولی بود که سقوط نموده است اما در آخرین کوشش خود پیروز شده تا قبل از سقوط هواپیما از آن خارج گردد . در این حادثه 6 ملوان زخمی و خلبان نیز در میان افراد زخمی بوده است.

اطلاعات منتشر شده حاکی است که 4ملوان زخمی با استفاده از هلی کوپتر به مرکز پزشکی ذر مانیل فیلیپین منتقل شده و 3 ملوان دیگر در ناو تحت معالجه قرار گرفتند.

ستوان مارک لنگفورد، سخنگوی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در ژاپن، روز سه شنبه گفت که برخورد به عرشه پرواز وینسون سطحی بوده و کشتی جنگی و بال هوایی آن فعالیت عادی خود را از سر گرفته اند.

لنگفورد گفت، در خصوص F-35، شرایط بازیابی در حال اجرا است.

این سقوط اولین مورد برای یک F-35C، نوع جنگنده تک موتوره رادارگریز نیروی دریایی ایالات متحده است که برای عملیات خارج از ناوهای هواپیمابر طراحی شده است.

دو ناو گروه هواپیمابر آمریکایی با بیش از 14 هزار ملوان و تفنگدار دریایی با هدف نشان دادن توانایی ها و قدرت نیروی دریایی آمریکا در حال اجرا تمریناتی در دریای چین جنوبی هستند.

لنگفورد گفت که ضربه به عرشه ناو یو اس اس کارل وینسون سطحی بود و هر دو ناو هواپیمابر پروازهای معمول خود را از سر گرفتند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین

به "7 زخمی در حادثه برخورد هواپیمای اف ، 35 با ناو هواپیما بر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 زخمی در حادثه برخورد هواپیمای اف ، 35 با ناو هواپیما بر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید