گوست وایر توکیو به همراه آپدیتی بزرگ به کنسول های ایکس باکس می آید

به گزارش وبلاگ رمزفا، بازی گوست وایر: توکیو (Ghost Wire Tokyo) قرار است برای کنسول های نسل نهمی مایکروسافت عرضه شوند. شرکت تنگو (Tango) سازنده بازی، به همراه بتسدا (Bethesda) ناشر بازی اعلام کردند که این بازی در تاریخ 23 فروردین (12 آوریل) برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس عرضه خواهد شد. همینطور اینکه از همان روز اول در اشتراک گیم پس (Game Pass) نیز حضور خواهد داشت. در کنار این عرضه قرار است یک به روزرسانی نو به نام رشته عنکبوت (Spiders Thread) منتشر شود.

گوست وایر توکیو به همراه آپدیتی بزرگ به کنسول های ایکس باکس می آید

بازی گوست وایر: توکیو در سبک اکشن و ماجراجویی است. همینطور اینکه این بازی به شکل اول شخص بوده و دارای یک دنیای بسیار خاص است. تنگو سبک بازی سازی خاص خود را در گوست وایر نیز پیاده کرده و باعث شده که طرفداران اثرهای این شرکت از این بازی راضی باشند. حال به روزرسانی رشته عنکبوت موارد زیادی را به بازی افزوده است.

در کنار یک حالت نو در بازی، رشته عنکبوت محتوای زیادی را به داستان اصلی گوست وایر نیز اضافه کرده است. حال به صورت جزئی موارد اضافه شده با این به روزرسانی را بررسی می کنیم.

یک حالت نو که توانایی های شما را به چالش می کشد

شما با به روزرسانی رشته عنکبوت به طور کامل به سطح نوی از چالش خواهید رفت. حالت نو اضافه شده به بازی از داستان اصلی جدا بوده و از شما می توانید آن را از منوی اصلی انتخاب کنید. بازیکنان باید تلاش کنند تا 30 سطح مختلف را بگذرانند. در این حالت حدود 130 لول مختلف طراحی شده که 30 عدد از آن ها برای این چالش انتخاب می شوند. هدف اصلی شما نیز در این حالت بسیار راحت است. به سرانجامی مسیر برسید.

با این حال رسیدن به سرانجامی هر سطح چندان کار راحتی نیست. شما باید تلاش کنید چالش های مختلف را به انتها رسانده و دشمنان مختلف را از بین ببرید. با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف، شما ارتقاهای مهمی را دریافت خواهید کرد. با این ارتقاها طی کردن سطح ها و رسیدن به سرانجام راحت تر خواهد شد.

نکته اصلی اینجاست که اگر شما در این مسیر بمیرید، باید به ابتدا بازی بازگردید ولی تمام ارتقاهای خود را از دست نخواهید داد. این حالت برای طرفداران حرفه ای بازی گوست وایر ساخته شده تا توانایی های خود را به طور کامل به چالش بکشند.

محتوای اضافه شده به داستان اصلی

بسته رشته عنکبوت مکان های نوی را به بازی گوست وایر اضافه می کند. یکی از منطقه ها جالب اضافه شده به بازی مدرسه متوسطه ای است. در این منطقه ما شاهد کلاس های مختلف هستیم که در آن ها اسرار مختلف وجود دارد. برای افرادی که بازی های ترسناک دوست ندارند هم یک حالت نو در بخش تنظیمات اضافه شده است. این حالت Reduced Horror Effects نام داشته و همانطور که از نامش پیداست، عناصر ترسناک بازی را بسیار کم می کند.

چندین مأموریت نو نیز به بازی اضافه شده است. از طرفی تعدادی بخش های داستانی هم اضافه شده که به بازیکنان اطلاعات بیشتری از کاراکترهای مختلف می دهد. به همین دلیل داستان بازی دیگر چندان مبهم نخواهد بود و برخی از سؤالات طرفداران نیز پاسخ داده خواهد شد.

دشمنان و توانایی های نو اضافه شده به بازی گوست وایر توکیو

برای اینکه جلوی از بین رفتن توکیو را بگیرید، باید با دشمنان ماوراء الطبیعی مبارزه کنید. با به روزرسانی رشته عنکبوت تعدادی توانایی نو به آکیتو (Akito) اضافه شده است. از این موارد می توان به یک Counter Attack نو و جای خالی سریع (Quick Dodge) اشاره کرد. همینطور اینکه حرکت Ethereal Weaving نیز ارتقاء پیدا کرده است. این باعث می شود تا مبارزات از راه نزدیک شما بسیار بهتر شود. چندین حرکت دیگر نیز به بازی اضافه شده تا بازیکنان قدیمی از تجربه دوباره گوست وایر لذت ببرند.

با توجه به دشمنان و تهدیدهای نو در توکیو، این توانایی ها بسیار کاربردی خواهند بود. شما باید به طور دائم مراقب اطراف خود باشید. به دلیل اینکه دشمنان نو سرعت بسیار زیادی داشته و می توانند به راحتی به شما آسیب برسانند. البته با توانایی های نو آکیتو و کمک KK شما تمامی دشمنان را به راحتی از بین خواهید برد.

حالت عکس برداری توسعه پیدا کرده است

گوست وایر دارای یک حالت مخصوص برای عکس برداری از بازی به نام فوتو مود (Photo Mode) بود. حال شرکت تنگو این حالت را نیز توسعه داده تا کاربران بتوانند تصاویر بسیار زیبایی را از بازی گوست وایر توکیو ثبت کنند. همینطور اینکه شما می توانید در طول بازی مواردی را پیدا کنید که عکس های شما را نیز زیبا خواهند کرد.

در کنار موارد گفته شده، به بازی گوست وایر توکیو موارد بسیار زیاد دیگر هم اضافه شده است. همه این ها باعث شدند تا این بازی دوباره زنده شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. گوست وایر توکیو حدود یک سال پیش برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه شد. حال این بازی قرار است روی سرویس های گیم پس و پلی استیشن اکسترا و پریمیوم هم وجود داشته باشد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

31,000,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,900,350 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,665,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "گوست وایر توکیو به همراه آپدیتی بزرگ به کنسول های ایکس باکس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوست وایر توکیو به همراه آپدیتی بزرگ به کنسول های ایکس باکس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید