کارپینو، رقیب جدید اسنپ و تپسی

به گزارش وبلاگ رمزفا، وب سایت تک شات: پس از ورود تاکسی های اینترنتی به کشور، حالا یک شرکت کانادایی - ونزویلایی با حمایت تاکسیرانی وارد رقابت با اسنپ و تپسی می گردد.

کارپینو، رقیب جدید اسنپ و تپسی

اپلیکیشن کارپینو که اخیرا به بازار آژانس های اینترنتی وارد شده، شیوه جدیدی را در پیش گرفته، بدین ترتیب که درخواست کاربران را دریافت می نماید و صرفاً به تاکسی ها منتقل می نماید و به همین دلیل هم مورد توجه و حمایت سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

شرکت مادر این اپلیکیشن Blanclink نام دارد و دفتر مرکزی آن در کانادا قرار گرفته است. مدیر عامل این شرکت وحید اکبری است که پیشتر در ایران در صنعت ساختمان فعالیت داشت. این شرکت زیرمجموعه ای به نام Nekso دارد که اپلیکیشن درخواست تاکسی است. نکسو نخستین بار به شیوه ای متفاوت در ونزویلا شروع به کار کرد و به جای آنکه خود رانندگان تاکسی را به خدمت بگیرد و مستقیما به آنها کار سفارش دهد با شرکت های موجود تاکسیرانی قرارداد بست و با آنها وارد مذاکره شد و از اعتراض کسب و کارهای سنتی دور ماند.

مدیران ایرانی این شرکت حالا و با توجه به شباهت هایی که در ساختار مالی ایران و ونزویلا وجود دارد تصمیم به سرمایه گذاری در ایران گرفته اند و از استقبال خوب سازمان تاکسیرانی نیز برخوردار شده اند.

در همین خصوص رییس سازمان تاکسیرانی که قرار است تا دو هفته دیگر نام اپلیکیشن های مجاز را برای فعالیت به عنوان آژانس اینترنتی اعلام کند، روز گذشته در نشستی خبری جزییاتی از اپلیکیشن موبایلی سازمان تاکسیرانی را مطرح نمود.

میثم مظفر ضمن اعلام رونمایی از اپلیکیشن موبایلی جا به جایی مسافر متعلق به سازمان تاکسیرانی، گفت: این روزها فضای شهر متاثر از فعالیت شرکت های اپلیکیشن موبایلی جا به جایی مسافران است، اما امروز اعلام می کنیم که نخستین سامانه و اپلیکیشن موبایلی جا به جایی مسافر متعلق به سازمان شرکت تاکسیرانی شهر تهران در نوروز 96 فعالیت خود را شروع می نماید.

وی ضمن بیان اینکه در چند روز آینده برند و نام تجاری این اپلیکیشن رسما اعلام می گردد گفت که در مرحله اول 8000 راننده تاکسی آموزش های لازم را در دانشکده تاکسیرانی خواهند دید تا بتوانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: تنها تاکسی ها شهر تهران در این اپلیکیشن فعال هستند وپس از آن در ادامه آژانس های شهر تهران به این اپلیکیشن می پیوندند.

رییس سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین اضافه کرد که این تاکسی ها در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد هم تردد دارند: متاسفانه اپلیکیشن های موجود به چنین امکانی دسترسی ندارند و در صورت تردد در این محدوده کرایه بیشتری می گیرند. اما در اپلیکیشن سازمان تاکسیرانی نه تنها مسئله ای برای تردد در این محدوده ها وجود ندارد بلکه با کمبود خودرو هم روبرو نیستیم.

مظفر در مورد نحوه درخواست خودرو به وسیله این اپلیکیشن نیز گفت: مسافران می توانند از خودروی هیبریدی، خودروی مدرن، خودروی ون یا راننده زن استفاده نمایند و قیمت ها بسیار پایین تر از اسنپ و تپسی خواهد بود.

منبع: برترین ها

به "کارپینو، رقیب جدید اسنپ و تپسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارپینو، رقیب جدید اسنپ و تپسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید