پارک فدک شهرک غرب ؛ محبوب ترین پارک غرب مرکز

به گزارش وبلاگ رمزفا، یکی از مجذوب کننده ترین پارک های غرب تهران که از محبوب ترین مکان های تفریحی برای آخر هفته ها به شمار می رود، پارک فدک شهرک غرب است. این پارک دیدنی آنقدر زیبا، دنج و سرسبز است که می توانید اوقات فراغت و استراحتتان را در آنجا بگذرانید و در فضای دلنشینش نفسی تازه کنید.

پارک فدک شهرک غرب ؛ محبوب ترین پارک غرب مرکز

اگر دوست دارید درباره پارک فدک بیشتر بدانید و با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید، در ادامه با وبلاگ رمزفا همراه شوید:

پارک فدک کجاست؟

پارک فدک شهرک غرب که با نام پارک فدک ایران زمین هم شناخته می شود در غرب مرکز قرار گرفته است.

وسعت این پارک مجذوب نماینده در حدود 12 هکتار است و درون آن با درختان بلند و انبوه، آب نماها و انواع تندیس ها پر شده است.

این مکان برترین انتخاب برای گذراندن آخر هفته های دسته جمعی و خانوادگی است که می توانید یک پیک نیک عالی و مجذوب نماینده را در آنجا تجربه کنید.

تاریخچه پارک فدک ایران زمین

اگر بخواهیم درباره قدمت و تاریخچه این پارک صحبت کنیم، باید بگوییم که به سال 1392 باز می شود. پارک فدک در سال 92 در رود دره درکه و اوین ساخته شد و از آن سال تا کنون، مورد توجه عده زیادی از علاقه مندان قرار گرفته است.

البته خوب است بدانید که تا پیش از احداث پارک فدک شهرک غرب، در این محل یک فضای سبز وسیع اما نه چندان ساماندهی شده وجود داشت. از زمان ساخته شدن این بوستان، علاوه بر زیبایی محیط، مکان دلچسبی هم برای اوقات فراغت شهفرایندان و گردشگران ایجاد شده که بسیار هم محبوب و پرطرفدار است.

امکانات موجود در بوستان فدک

بوستان فدک ایران زمین، علاوه بر زیبایی و فضای بسیار دلنشینی که دارد، دارای امکانات سرگرمیی و رفاهی مناسبی است که همین مورد، موجب استقبال فراوان افراد از آن شده است. در ادامه با امکانات سرگرمیی این پارک آشنا می شویم:

- پیست دوچرخه سواری

یکی از پرطرفدارترین ورزش ها و سرگرمیات، خصوصا در میان جوان ترها، دوچرخه سواری است. این ورزش مجذوب نماینده و مهیج می تواند سلامتی و شادی را همراه با هم به شما هدیه کند.

پیست دوچرخه سواری فدک یکی از امکانات پرمخاطب پارک فدک شهرک غرب به شمار می رود که هر روزه میزبان عده زیادی از افراد علاقه مند به این ورزش است. خوب است بدانید که راستا دوچرخه، در بوستان فدک، از جنس بتن دکوراتیو ساخته شده که موجب حرکت راحت دوچرخه بر روی آن می شود.

اگر دوست دارید دوچرخه سواری را در این پارک تجربه کنید، می توانید از خانه های دوچرخه پارک، آن را کرایه کنید و سرگرمی مجذوب نمایندهتان را رقم بزنید.

-راستا پیاده روی

از دیگر امکانات خوب این پارک، وجود راستا پیاده روی است. کسانی که به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می دهند، افرادی که قصد کاهش وزن دارند و سالمندانی که برای حفظ سلامتی شان به این ورزش می پردازند، می توانند به راحتی در این پارک پیاده روی نمایند.

راستا پیاده روی بوستان فدک، امکان حرکت آرام و به دور از پستی و بلندی های مضر را برای دوستداران این ورزش ایجاد می نماید. اگر شما هم دوست دارید پیاده روی را جزو برنامه روزانه تان قرار دهید، همین حالا به بوستان فدک بروید.

- زمین های ورزشی

از مهم ترین عوامل مجذوب نمایندهیت یک پارک باید به وجود زمین های بازی در آن اشاره نمود. بوستان فدک با دارا بودن انواع زمین های بازی والیبال، بسکتبال، زمین چمن مصنوعی فوتبال و تجهیزات ورزشی عمومی، محبوبیت بسیار زیادی در میان علاقه مندان به این ورزش ها دارد. گروه های مختلف با علاقه های متفاوت می توانند یکی از این زمین ها را برای فعالیت مورد نظرشان انتخاب نمایند.

- زمین بازی بچه ها

اگر همراه با بچه هاتان به این پارک می روید، نگران نباشید. چرا که زمین های بازی بچه ها، با امکانات مناسب و انواع وسایل مجذوب نماینده و مهیج، بچه ها شما را به خودش جذب می نماید.

- آلاچیق

بوستان فدک با داشتن فضای وسیع و آلاچیق های زیاد، برترین مکان برای یک پیک نیک مجذوب نماینده و دورهمی خانوادگی است.

از دیگر امکانات این پارک نیز باید به سرویس های بهداشتی، وجود روشنایی در آلاچیق ها، سطل های زباله و بوفه خرید خوراکی و بعلاوه کافی شاپ و رستوران های داخل بوستان اشاره نمود.

گونه های گیاهی موجود در پارک فدک شهرک غرب

بوستان فدک شهرک غرب، گونه های مختلف و بسیار تماشای درختان و گیاهان را درون خودش جای داده که زیبایی چشمگیری را در آن به وجود آورده اند. بعلاوه هوای بی نظیر این پارک نیز مدیون انبوه درختانی است که در آن قرار گرفته است.

از جمله درختان زیبای موجود در پارک باید از درختان چنار، تبریزی، نارون، سرو، کاج، رز، زرشک زینتی و نسترن نام برد. همه این گونه ها در تمام فصول سال زیبا و شاداب اند و در فصل بهار جلوه گری بسیار زیادی دارند.

در میان گل ها و گیاهان پارک نیز می توانید گونه های فصلی مانند بنفشه و کلم زینتی را ببینید که در فصل های خاصی می رویند و زیبایی محیط را دوچندان می نمایند.

اگر دوست دارید تعطیلات خودتان را در محیطی مجذوب نماینده، سالم و فرح بخش بگذرانید، بوستان فدک ایران زمین را انتخاب کنید.

آب نماها؛ زینت بخش شب های پارک فدک شهرک غرب

باید بدانید که تعداد زیادی آب نمای تماشای در این بوستان وجود دارد که علاوه بر دلچسب کردن هوا، صدای بسیار زیبایی دارد و یادآور طبیعت و جنگل است. طراحی های خاص و نورپردازی های مجذوب نماینده این آبنماها که خصوصا در هنگام شب جلوه گری بی نظیری می نمایند، توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب نموده است.

تندیس ها و مجسمه های پارک فدک شهرک غرب

اگر به پارک فدک بروید، می توانید در جای جای آن، تندیس ها و مجسمه های بسیار زیبایی را ببینید که با ظرافت و هنرمندی خاصی ساخته شده اند. بعلاوه وجود نقاشی های پولیستر، کاشی شکسته و نقاشی های دیواری، چشم هر بیننده ای را به خودش خیره می نماید. می توانید از مجذوب نمایندهیت این مکان برترین استفاده را کنید و زیباترین عکس ها را در آنجا به یادگار بگیرید.

بوستان فدک، می تواند یک بوستان محبوب و همه چیز تمام برای شما باشد که برترین خاطرات و زیباترین لحظات را در آن رقم می زنید. پس اگر در پی یک بوستان مجذوب نماینده، تماشای، آرام و با امکانات کامل می گشت، پارک فدک شهرک غرب برترین مکان برای شماست.

شما برای ما بنویسید

آیا تا به حال از این بوستان تماشا نموده اید؟

به نظر شما این پارک تا چه میزان برای یک گردش خانوادگی مناسب است؟

چه پارک های دیگری را در غرب مرکز می شناسید که یکی از محبوب ترین مکان ها برای سرگرمی و گردش به شمار می فرایند؟

ما در وبلاگ رمزفا ، منتظر شنیدن نکته ها، نظرها و تجربه های ارزشمند شما درباره پارک فدک ایران زمین هستیم. آن را با ما و دیگر دوستان وبلاگ رمزفا ی تان به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بازدید از پارک فدک شهرک غرب

ساعات بازدید: همه روزه، 24 ساعته

قیمت بلیت: رایگان

آدرس پارک فدک شهرک غرب: تهران، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان ایران زمین.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "پارک فدک شهرک غرب ؛ محبوب ترین پارک غرب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک فدک شهرک غرب ؛ محبوب ترین پارک غرب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید