ورود قریب الوقوع سامانه بارشی تازه به کشور

به گزارش وبلاگ رمزفا، رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با نفوذ سامانه بارشی به شمال کشور از فردا بارش هایی را به صورت خفیف تا روز چهارشنبه خواهیم داشت و با ورود سامانه بارشی دیگری از روز پنجشنبه، بارش ها در غرب کشور از سر گرفته می گردد.

ورود قریب الوقوع سامانه بارشی تازه به کشور

وبلاگ رمزفا: صادق ضیاییان امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مالی ایرنا اضافه نمود: امروز یکشنبه (7 آبان) بارش های پراکنده در هرمزگان ادامه دارد و در سایر منطقه ها کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی در استان های گیلان، مازندران و بخش هایی از خراسان شمالی بارندگی خفیفی خواهیم داشت. برای فردا بعد از ظهر بعلاوه در جنوب کرمان انتظار بارندگی های خفیف داریم.

به گفته ضیاییان همزمان با ورود سامانه بارشی، کاهش دما از فردا تا 2 درجه در اغلب منطقه ها کشور رخ می دهد که در اردبیل و نیمه شمالی کشور محسوس است.

وی ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش ها به سمت ارتفاعات زاگرس مرکزی کشیده می گردد و در شمال استان های فارس، لرستان، مرکزی، چهار محال و بختیاری و شرق کرمان بارش های خفیفی خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، چهار محال و بختیاری، غرب لرستان، استان مرکزی، کردستان، جنوب آذربایجان و غرب زنجان بارش های خفیفی خواهیم داشت.

به گفته ضیاییان به طور کلی این سامانه بارش های حجیم و گسترده ای را ندارد و روز چهارشنبه از کشور خارج می گردد اما مجددا از روز پنج شنبه سامانه جدیدی از شمال غرب وارد کشور می گردد که موجب از سرگیری بارش ها در کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان و قزوین خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "ورود قریب الوقوع سامانه بارشی تازه به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود قریب الوقوع سامانه بارشی تازه به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید