بارش باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در 4 استان

به گزارش وبلاگ رمزفا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در چهار استان و افزایش دما در نیمه شمالی ایران اطلاع داد.

بارش باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در 4 استان

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: امروز (6 اسفند) در برخی منطقه ها خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال اصفهان و ارتفاعات واقع در قزوین، لرستان، همدان و شرق کرمانشاه بارش پراکنده باران و وزش باد رخ می دهد.

وی ادامه داد: یکشنبه (7 اسفند) در برخی منطقه ها بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب یزد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی افرایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (8 اسفند) در کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و برخی منطقه ها بوشهر، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی و جنوب اصفهان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می رود.

وی اضافه نمود: سه شنبه (9 اسفند) در برخی منطقه ها کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، جنوب یزد، شمال هرمزگان و شرق فارس بارش رخ می دهد. طی این مدت بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

به گفته ضیاییان چهارشنبه (10 اسفند) در بیشتر منطقه ها کشور آسمانی صاف و آرام حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه نمود: امروز در شرق و جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شرق سمنان و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک در برخی از این منطقه ها رخ می دهد.

ضیاییان ادامه داد: بعلاوه طی سه روز آینده دما در نیمه شمالی کشور به تدریج افرایش پیدا می نماید.

وی اضافه نمود: امروز دریای خزر و منطقه ها مرکزی خلیج فارس بعلاوه یک شنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (7 اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (8 اسفند) صاف در برخی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (6 و 7 اسفند) بندرعباس و اهواز با دمای 28 و 30 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای 4- و 8- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو

به "بارش باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در 4 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در 4 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید