نماینده تنیس روی میز ایران در سید پنجم طرح جهانی قرار گرفت

به گزارش وبلاگ رمزفا و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، رادین خیام که همراه با امید شمس مربی تیم تنیس روی میز نونهالان در مسابقه معین سید بندی طرح هوپس(استعدادیابی) فدراسیون جهانی حضور دارد، توانست با شکست دادن بازیکنانی از تایلندی، هند و بلژیک به عنوان سید پنجم انتخاب شود.

نماینده تنیس روی میز ایران در سید پنجم طرح جهانی قرار گرفت

در این رقابت ها بازیکنان چین، آمریکا، نیوزلند (چینی الاصل) و سنگاپور رتبه های اول تا چهارم سیدبندی را بدست آوردند و بازیکنان تایلند و هند پیروز به ورود به سیدبندی نشدند. ضمن اینکه مسابقه نهایی در 4 گروه چهار تیمی برگزار می شود و از هرگروه دو بازیکن به جدول حذفی صعود خواهد کرد.

در جریان رقابت هایی که برای معین سیدبندی بازیکنان برگزار شد، تیم مربیان هوپس عملکرد رادین خیام را تحسین کردند. این مربیان تلاش و تکنیک رادین خیام و همچنین بازیکن بلژیکی و نیوزلندی را مورد تقدیر قرار داده و آنها را الگویی برای دیگر بازیکنان دانستند.

رادین خیام پیش از این نیز در مسابقات بین المللی چین پیروز به ارائه نمایشی خوبی شد که با کسب 8 پیروزی شد. در این میان بردهای به دست آمده مقابل دو بازیکن چینی و بازیکنان تایلندی و سنگاپوری بسیار با ارزش بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نماینده تنیس روی میز ایران در سید پنجم طرح جهانی قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده تنیس روی میز ایران در سید پنجم طرح جهانی قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید