مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح های نو اوبر تا قدرت گرفتن مجدد هواوی در کانادا

به گزارش وبلاگ رمزفا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح های نو اوبر تا قدرت گرفتن مجدد هواوی در کانادا

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

رویای دستیابی به خانه های هوشمند همیشه برای بسیاری از افراد مهم بوده است. با این وجود، هر روز تکنیک های تازهی برای دسترسی هوشمندانه به ابزارها و لوازم خانگی معرفی می گردد و رادار هوشمند گوگل نیز یکی از همین ابزارها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اوبر در پی ادغام فناوری های خودران در برنامه های اجاره دوچرخه و اسکوترهای مخصوص بچه ها است. جزئیات این طرح هنوز نامشخص است اما احتمالا اوبر به زودی برنامه های مهم خود را در این حوزه اعلام می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستبندهای هوشمند فیت بیت در پی اجرای طرحی هستند که بتوانند به کاربران خود یاری نمایند راحت تر چرت بزنند. این دستاورد می تواند برای بسیاری از افراد که دچار اختلالات خوابهستند مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت روسیه اعلام نمود که پرونده های قانونی را برای مقابله با اقدامات توییتر، و فیسبوک باز می نماید و به زودی روند فعالیت این شبکه های اجتماعی را بازبینی و کنترل خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش جالب نشان داد که تعداد زیادی از کارمندان فیسبوک هنوز به مدیرعامل این شرکت وفادارند. این موضوعی است که پس از مسائل اخیر این شرکت در نوع خود جالب توجه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک؛ مدیر شرکت بورینگ می گوید در حال مذاکره با مرکزسرن؛ بزرگ ترین پژوهشکده فیزیک هسته ای دنیا است تا تونل های پر سرعت نسل تازه خود را با سرعتی خیره نماینده تر طراحی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح های نو اوبر تا قدرت گرفتن مجدد هواوی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح های نو اوبر تا قدرت گرفتن مجدد هواوی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید