مترو گلدوین مایر یا MGM اکنون بخشی از آمازون است

به گزارش وبلاگ رمزفا، از مدت ها پیش اخبار مربوط به خرید جنجالی ام جی ام از طریق آمازون به مبلغ 8.45 میلیارد دلار، در رسانه ها پخش شده بود. منتها بررسی صحت این معامله از طریق FTC یا کمسیون تجارت فدرال به طول کشیده شده و هنوز هم FTC اظهار نظر عمومی در مورد آن انجام نداده و لیندسی کریزاک، مدیر روابط عمومی FTC،گفته کمیسیون معاملات در هر زمان، حق نقض این معامله را دارد .

مترو گلدوین مایر یا MGM اکنون بخشی از آمازون است

اما در اوایل این هفته، کمیسیون ضد انحصار اتحادیه اروپا به خرید آمازون چراغ سبز نشان داد و اظهار نظر کرد که این معامله هیچ گونه نگرانی در مورد رقابت ایجاد نمی کند، زیرا همپوشانی بین دو شرکت محدود است.

خرید آمازون بسیار شاخص است. مترو گلدوین مایر یک غول سرگرمی بزرگ است که محصولات به یادماندنی مانند جیمز باند، راکی، خانواده آدامز، داستان ندیمه تولید کرده و حالا دیگر اینها جزو متعلقات Prime Video آمازون هستند. فهرست فیلم های این شرکت را در دهه های مختلف می توانید در اینجا ببینید.

مایک هاپکینز، معاون ارشد آمازون، در بیانیه ای گفتگفته ما از کارمندان، سازندگان و استعداد های MGM در Prime Video و Amazon Studios استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای ایجاد فرصت های بیشتر برای ارائه سرگرمی سازی با کیفیت به مشتریان خود هستیم.

اضافه شدن مجموعه بزرگ محصولات MGM به سرویس استریم آمازون کمک کند تا به صورت موثرتری با Netflix، HBO Max و دیزنی رقابت کند.

در حال حاضر مشترکین سرویس Prime برای دسترسی به بیش از 26000 فیلم و 2700 سریال موجود در Prime Video،، هزینه ای معادل 139 دلار در سال پرداخت می کنند. .

این خبر در حالی منتشر می شود که سایر غول های رسانه ای در پی تغییر اوضاع در صنعت استریم هستند. سال گذشته، AT&T اعلام نمود که WarnerMedia را با Discovery ادغام می کند که شامل برنامه هایی از شبکه های بزرگ از جمله HBO، CNN، Cartoon Network، HGTV، TLC، Food Network و غیره می شود. این ادغام به تازگی از طریق دولت ایالات متحده در ماه فوریه تأیید شده است و HBO Max و Discovery Plus در نتیجه آن با هم ادغام خواهند شد.

منبع: یک پزشک

به "مترو گلدوین مایر یا MGM اکنون بخشی از آمازون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو گلدوین مایر یا MGM اکنون بخشی از آمازون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید