فروش رد دد ریدمپشن 2 از مرز 43 میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ رمزفا، شرکت تیک تو (Take Two)، کمپانی مادر شرکت راکستار، آمار جدیدی از فروش جی تی ای 5 (GTA 5) و رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) خاطرنشان کرد. طبق چیزی که این شرکت خاطرنشان کرد، فروش GTA 5 از مرز 160 میلیون عبور کرده است. این بازی در سال 2013 منتشر شد. طبق آخرین آمار اعلام شده مجموعه جی تی ای بیش از 370 میلیون نسخه فروش داشته است.

فروش رد دد ریدمپشن 2 از مرز 43 میلیون نسخه گذشت

تیک تو در در گزارش خود گفت که GTA 5 سریع تر از هر عنوان دیگری به یک میلیارد دلار درآمد رسیده است. همچنین این عنوان پرفروش ترین عنوان دهه گذشته در آمریکا بوده است.

فروش GTA 5 همچنان ادامه خواهد داشت. به دلیل اینکه این عنوان برای کنسول های نسل 9 هم عرضه خواهد شد. این طور که به نظر می رسد نسخه تازه GTA 5 رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 خواهد داشت. همچنین نسخه جدایی از GTA آنلاین عرضه شود. یکی از دلایل مهم این فروش زیاد GTA 5 همین بخش آنلاین است. نکته مهم اینجاست که کاربران پلی استیشن می توانند این نسخه آنلاین را برای مدت 3 ماه رایگان دریافت کنند.

در کنار GTA 5 فروش رد دد 2 هم بسیار خوب بوده است. به طور کلی مجموعه رد دد هم حدود 65 میلیون نسخه فروش داشته است. نکته مهم اینجاست که رد دد 2 به دلیل بخش داستانی بازی فروش کرده است. بخش آنلاین این بازی به اندازه بخش آنلاین GTA 5 طرفدار نداشت.

راکستار چندی پیش گفت که GTA 6 در حال ساخت است. با توجه به موفقیتی که GTA 5 داشت، افراد زیادی منتظر شماره 6 هستند. به همین دلیل امکان فروش خوب GTA 6 زیاد است. همچنین با توجه به پشتیبانی خوبی که راکستار از GTA 5 کرد، باید انتظار داشت که GTA 6 برای مدت زیادی بماند و از آن پشتیبانی شود.

به طور کلی مجموعه GTA بسیار پرطرفدار هستند. در این مدت هم با وجود اعتراضات زیادی که به این بازی شد بازهم GTA 5 به فروش خود ادامه داد. این نشان می دهد که جامعه گیمینگ به سبک GTA 5 واکنش بسیار مثبتی نشان می دهد. از طرفی با توجه به اینکه این عنوان رقیب سرسختی ندارد، فروش آن کاملا منطقی است.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش رد دد ریدمپشن 2 از مرز 43 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش رد دد ریدمپشن 2 از مرز 43 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید