تا به امروز از شهری با رکوردهای فراوان گینس و اشیای غول آسا شنیده اید؟

به گزارش وبلاگ رمزفا، رکوردهای فراوان گینس در شهری با ابعاد کوچک و اشیای بزرگ

یکی از شهرهای آمریکا که به مقصدی سرشار از گردشگر تبدیل شده است، شهر کیسی است. اما این محدودیت بی علت نیست، اشیایی بزرگ الجثه در گوشه کنار این شهر بسیار دیده می گردد، جالب اینجاست که همه آنها به وسیله یکی ار اهالی کیسی ساخته شده است. آثار ساخته شده به وسیله این فرد حتی رکوردهای گینس را چندین مرتبه جابه جا نموده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تا به امروز از شهری با رکوردهای فراوان گینس و اشیای غول آسا شنیده اید؟

اگر میخواهید سری به این شهر بزنید، باید بدانید شهر که یکی از کوچکترین شهرهای آمریکا است که با بیش از 5 کیلومتر مربع وسعت، تنها 3 هزار نفر جمعیت دارد و بزرگترین اشیای دنیا را در خود جای داده است. هیچ محدودیتی برای ساخت این اشیا وجود ندارد، از کفش چوبی گرفته تا جایگاه گهواره, مداد ،قفس پرنده و خیلی موارد دیگر.

تعداد رکوردهای گینس موجود در این شهر به عدد 8 رسیده است. گذشته از این ها، مجسمه مرد ایستاده بنام جیم بولین که یکی از نجاران شهر است، درخشش خاصی دارد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید همه اینها از یک کارگاه کوچک صافکاری و نقاشی در گاراژ خانه خود آغاز شده است و اکنون تبدیل به شرکت سرمایه گذاری بولین با 240 نفر نیرو شده است و کار تعمیر و نگهداری خطوط لوله نفت و گاز طبیعی از دیگر بخش هایی است که در دست فعالیت دارد. البته همه کسب و کارها شهر زیبای کیسی پیروز نبوده است.

اما قسمت جالب دیدنی های کیسی این است که آثار دیدنی و غول پیکر باید کاربردی باشند تا در رکوردهای گینس ثبت شوند.پس بولین به این فکر افتاد تا در حین ساختن میل های بافتنی، از یکی از اقوامش به نام Jeanette Huisinga که مغازه نخ فروشی دارد، یاری بگیرد.

این شخص از بزرگ ترین گهواره دنیا بالا رفت و آغاز به بافت شالی با یاری بزرگترین میل های بافتنی دنیا کرد. بزرگ ترین میل های بافندگی و قلاب دوزی دنیا در مغازه این شخص به نمایش در آمده است.

اشیای بزرگ الجثه بولین کاری شگفت انگیز برای اقتصاد محلی شهر کیسی انجام داد. برای مثال فروشگاه شکلات و آبنبات فروشی که در همان ساختمانی واقع شده است که بزرگترین کفش های چوبی دنیا واقع شده، هر روز حدود 100 معامله با گردشگرانی که برای بازدید از بزرگ ترین کفش چوبی دنیا آمده اند، انجام می دهد. بعلاوه بازدیدکنندگان داخل این کفش ها پول می اندازند، چون معتقد دارند که خوش یمن است و باعث خوش شانسی می گردد. این پول ها به Clark County Food Pantry اهدا می گردد.

موارد مشابه دیگری نیز وجود دارد؛ مثلا بزرگ ترین صندوق پستی دنیا به فروش کارت پستال هایی که از قبل تمبر زده شده اند، یاری می نماید؛ بازدیدکنندگان این کارت پستال ها را خریده، یادداشتی روی آن نوشته و به این صندوق می اندازند. هر روز حدود 100 کارت پستال تمبرشده به وسیله اداره پست با تمبر مخصوص بزرگ ترین صندوق پست دنیا مهر می شوند.

منبع: الی گشت

به "تا به امروز از شهری با رکوردهای فراوان گینس و اشیای غول آسا شنیده اید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز از شهری با رکوردهای فراوان گینس و اشیای غول آسا شنیده اید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید