عنایتی: کارت های عجولانه داور ما را اذیت کرد، الان در شرایط یکسان مبارزه نمی کنیم

به گزارش وبلاگ رمزفا، سرمربی تیم فوتبال طرفدار معتقد است تیمش در شرایطی یکسان با رقبا مبارزه نمی کند.

عنایتی: کارت های عجولانه داور ما را اذیت کرد، الان در شرایط یکسان مبارزه نمی کنیم

به گزارش خبرنگار وبلاگ رمزفا از اراک، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: به تیم بسیار بسیار خوب آلومینیوم خسته نباشید می گویم. امیدوارم که این تیم در ادامه مسابقات پیروز باشد. این تیم واقعاً دوست داشتنی است. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

وی با بیان اینکه وقتی می بینیم یک تیم برای هدفی می جنگد برای ما به عنوان مسئول فنی بسیار شادمان نماینده است.، اضافه کرد: فوتبال قابل احترامی انجام دادیم و توانستیم از یک بازی سخت امتیاز بگیریم. خسته نباشید به هر دو تیم می گویم. ان شاءالله با همین انگیزه و جدیت پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار با اشاره به عملکرد تیم داوری این ملاقات اضافه کرد: کارت های خیلی عجولانه داور در این بازی ما را اذیت کرد. این موضوع در بازی های آینده ما تأثیرگذار است. ما سه چهار بازیکن تأثیرگذار داریم که مصدوم هستند و این موضوع ما را در بازی های آینده اذیت می نماید، اما جلو می رویم و توکل مان به خداست. مطمئناً بازیکنان الان ما بازیکنانی هستند که می توانند به ما یاری نمایند و این آمادگی را دارند که از یک بازی سخت سربلند بیرون بیاییم.

عنایتی در واکنش به بحث وقت کشی بازیکنانش در بازی امروز، گفت: این خنده دارترین سؤالی است که مطرح شد! من اصلاً این موضوع را قبول ندارم. شما اگر کل فیلم را نگاه کنید، می بینید که دو بار به کمر دروازه بان تیم ما ضربه وارد کردند. وقتی به شخصی ضربه ای وارد گردد مجبور است که بیفتد، آنهم کسی که توپ در دستان اوست. این حرف ها توجیه است. من نمی دانم شما خبرنگار اراک هستید یا از تیم تان دفاع می کنید و می خواهید مسائل را جور دیگری جلوه بدهید. این مسائل برای من مهم نیست. ما به هیچ عنوان دنبال وقت کشی نیستیم و نخواهیم بود. مطمئن باشید با تمام توان هر آنچه که در زمین عرضه داشته باشیم وسط می آوریم. ما بیشتر بازی ها را روی وقت کشی صد درصد حریف واگذار کردیم، اما نگفتیم چه کسی وقت کشی کرد. پنج شش دقیقه داور وقت اضافه گرفت و این طبیعی است.

وی اضافه کرد: شما به درگیری های بازی نگاه کنید. من از شما خواهش می کنم که فیلم را یک بار ببینید. دروازه بان ما دو بار افتاد و من از کنار خط داد زدم که بلند شو و بازی را ادامه بده، اما وقتی بازیکن نمی تواند داور هم وقت اضافه را می گیرد. این توجیهات الکی است که من قبول ندارم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار در واکنش به طرح این موضوع که تیم شما تا دقیقه 80 خیلی خوب پرس می کرد و نشان از بررسی خوب تان می داد.، توضیح داد: به خاطر اینکه فاصله بازی ها کم است بیشتر از یک جلسه کار جدی نمی توانیم انجام دهیم در طول هفته، اما با بررسی و گذاشتن فیلم ها بیشتر می توانیم به شکل ارتباطی این موضوعات را به بازیکنان گوشزد کنیم. وقتی بازیکنان شما هدف تان را درک می نمایند کارتان راحت تر است. ما تمام بازی های مان را بر اساس اصول بازی حریف طراحی می کنیم و خدا را شکر بازیکنانی داریم که کاملاً این موضوع را درک می نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما به همین دلیل در خط جلو هر دو فورواردمان را تعویض کردیم، چون پرس خیلی سنگینی را انجام می دادند. بعلاوه خط هافبک مان امروز با پرس سنگین شان روی تیم اراکی باعث شدند که ما حداقل موقعیت را به آنها بدهیم و این به علت بررسی و مشاهده فیلم های مرتبط به آن است.

با توجه به اینکه شما جزو اسطوره های باشگاه استقلال و یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم بودید امروز بحث خصوصی سازی تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال کلید خورد. به نظر شما آینده این دو تیم چه خواهد شد و این خصوصی سازی انجام خواهد شد یا خیر؟، عنایتی در پاسخ به این پرسش گفت: بحث خصوصی سازی این دفعه خیلی جدی تر از سال های قبل است. حدود 17، 18 سال پیش همواره در همه دولت ها قول خصوصی سازی این دو تیم را داده بودند، اما سرانجامی نداشت. این بار فکر می کنم که بحث جدی است. اطلاعاتی ندارم که به چه نحوی باید تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس وارد بورس شوند، اما امیدوارم که این اتفاق برای همه تیم های ما بیفتد. ما الان در شرایط یکسان مبارزه نمی کنیم. من فوتبال را به موازی کردن تشبیه می کنم که ما در شرایط یکسان نیستیم. برخی تیم ها خیلی غنی هستند، اما برخی تیم ها مثل تیم ما شرایط خاصی دارند، حتی زمین بازی هم ندارند و مساواتی در آن نیست. امیدوارم همه تیم های ما چون الزامات AFC است، خصوصی گردد.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار خاطر نشان کرد: امیدوارم اسپانسرهایی که می آیند و هزینه می نمایند در فوتبال درآمدی داشته باشند، مثل همه جهان و طرفداران و اسپانسرها تکلیف شان معین باشد بدون دغدغه. فوتبال یک صنعت پولساز است در جهان. چرا ما نباید از این پتانسیل استفاده کنیم؟ می توانیم به جرأت می توانیم بگوییم که جزو چهار پنج کشوری هستیم که فوتبال ما علاقه مند و تماشاگر زیادی دارد. امیدوارم که از این فضا همه باشگاه ها به نحو احسن استفاده نمایند.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم شما پرس از بالا را در دستور کار دارد و دوندگی بی امان بازیکنان شما نشان از این موضوع دارد. فکر نمی کنید در بازی های آینده بازیکنان با توجه به کارت هایی که می گیرند در فرایند کاری تان خلل ایجاد گردد؟، گفت: ما 30 بازیکن داریم که هر کدام شان نباشند بازیکن جایگزین خوب داریم. ما سال جاری یک دوره بدنسازی فوق العاده خوب داشتیم. ما دو اردو برگزار کردیم و می دانستیم که لیگ فوق العاده فشرده است و باید آمادگی بدنی خوبی بالایی داشته باشیم. من اصلاً اعتقادی به بازیکن ذخیره و فیکس ندارم. این را از تیم من بپرسید. ما جابجایی زیادی داشته و داریم. همه بازیکنان ما در یک سطح فنی هستند و خدا را شکر از این بابت اصلاً مسئله ای نداریم. شما در 9 هفته دیگر به جامانده از لیگ برتر خواهید دید که تیم ما می تواند با یک شرایط بدنی خوب ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عنایتی: کارت های عجولانه داور ما را اذیت کرد، الان در شرایط یکسان مبارزه نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: کارت های عجولانه داور ما را اذیت کرد، الان در شرایط یکسان مبارزه نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید