ظرفیت باتری و سرعت شارژ سری بلک شارک 5 تأیید شد

به گزارش وبلاگ رمزفا، بلک شارک در تاریخ 30 مارس یعنی دو روز دیگر از سری گوشی های هوشمند بلک شارک 5 در کشور چین رونمایی می نماید. گوشی های گیمینگ بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو که در فهرست بنچمارک کیگ بنچ ظاهر شدند، به ترتیب از پردازنده های اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده خود بهره می برند. به همین دلیل، این شرکت ظرفیت باتری و سرعت شارژ این گوشی های قدرتمند گیمینگ را تأیید نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

ظرفیت باتری و سرعت شارژ سری بلک شارک 5 تأیید شد

بلک شارک یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی های گیمینگ در جهان به شمار میرود که معمولا گوشی های خود را با برترین مشخصات سخت افزاری اما قیمت بسیار مناسب راهی بازار می نماید. بنابراین در میان آن دسته از کاربرانی که به گیمینگ روی موبایل علاقه دارند اما در محدودیت بودجه هستند، محصولات این شرکت فوق العاده محبوب و گزینه بسیار خوبی هستند. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته بود که سری بلک شارک 4، تنها گوشی های گیمینگی بودند که در برابر فشار سنگین نشکستند در حالی که نماینده های ایسوس یعنی سری راگ فون 5 و بعلاوه لنوو لیجن دوئل 2 با یک فشار نسبتا کم کاملا از وسط شکستند.

اطلاعات منتشر شده در پوستر این سری از گوشی های هوشمند تازه شرکت بلک شارک نشان می دهد که سری بلک شارک 5 مجهز به یک باتری با ظرفیت 4650 میلی آمپر ساعتی باشند. انتظار می رود که هر دو عضو این سری از یک باتری با ظرفیت یکسان بهره ببرند. بعلاوه همان طور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شده بود، هر دو مدل از گوشی های سری بلک شارک 5 یعنی بلک شارک 5 و 5 پرو از شارژر 120 واتی پشتیبانی خواهند کرد که خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به این محصولات به شمار میرود. با این حال بعد از اینکه شارژ گوشی به 0 رسید، کاربر فقط 20 دقیقه استراحت احتیاج دارد تا گوشی بار دیگر با 100 درصد شارژ آماده انجام بازی های سنگین گردد.

اگر هم فکر می کنید به این همه مدت برای استراحت احتیاج ندارید و 5 دقیقه هم کافی است باید بدانید این شارژر می تواند ظرف این مدت، گوشی را تا 50 درصد شارژ کند که مساوی است با حدود 1 الی 2 ساعت بازی سنگین در وضوح و رفرش ریت بالا. سری بلک شارک 5 بعلاوه مجهز به دکمه های فیزیکی شانه ای خواهد بود تا کاربران تجربه گیمینگ لذت بخش تری را از این گوشی های هوشمند به خاطر داشته باشند. گفته می گردد که بلک شارک برای این گوشی ها نرخ نمونه برداری لمسی 70 هرتزی را در نظر گرفته که سرعت پاسخ آن ها نسبت به نسل قبلی 15 درصد افزایش یافته است.

گزارش های قبلی منتشر شده اطلاعات خوبی درباره مشخصات فنی این گوشی های هوشمند در اختیار ما قرار داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED هستند که رزولوشن Full HD+، رفرش ریت 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر را برای کاربران به ارمغان می آورند. گفته می گردد که نسخه پرو بلک شارک 5 از 8/12/16 گیگابایت حافظه رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و این گوشی می تواند یکی از گوشی های گیمینگ فوق العاده قدرتمند سال 2022 لقب بگیرد.

شواهد حاکی از آن است که یک سنسور 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بلک شارک 5 پرو به انجام وظیفه خواهد پرداخت و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن هم برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی استفاده خواهد شد. باید به این نکته هم اشاره نمود که اندازه کیفیت تصاویر لزوما با مگاپیکسل مشخص نمی گردد و از طرفی قرار نیست یک گوشی گیمینگ از لحاظ عکاسی و فیلم برداری قدرتمند و باکیفیت باشد.

بلک شارک 5 هم همچون نسخه پرو مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که رزولوشن Full HD+، رفرش ریت 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی در کنار پردازنده اسنپدراگون 870 خود از 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره خواهد برد. سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی خواهد بود و بعلاوه یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی در دسترس قرار می گیرد. باید دید کاربران چه واکنشی نسبت به این گوشی های تازه گیمینگ شرکت شیائومی نشان خواهند داد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ظرفیت باتری و سرعت شارژ سری بلک شارک 5 تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری و سرعت شارژ سری بلک شارک 5 تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید