گوشی مرموز اوپو با تراشه ای کاملاً تازه

به گزارش وبلاگ رمزفا، تا به امروز کمپانی اوپو OPPO هدف بسیاری از افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری بوده است که در آخرین مورد، یک تحلیل گر سرشناس چینی افشا نموده است که این سازنده گوشی های هوشمند، در حال کار بر روی یک گوشی تازه است که به تراشه کاملاً تازه Dimensity 810 که اوایل این هفته به وسیله مدیاتک معرفی گردید، مجهز خواهد شد.

گوشی مرموز اوپو با تراشه ای کاملاً تازه

به گزارش وبلاگ رمزفا، اوایل این هفته، مدیاتک از چیپست های Dimensity 810 و Dimensity 920 رونمایی کرد. بلافاصله پس از معرفی این تراشه ها کمپانی ریلمی گفت که به زودی گوشی جدیدی را با چیپست Dimensity 810 روانه بازار می نماید. شایعات حاکی از آن است که این گوشی Realme 8s خواهد بود که با تراشه D810 عرضه می گردد. اکنون اطلاعات جدیدی که به وسیله یک تحلیلگر سرشناس چینی به اشتراک گذاشته شده که نشان می دهد اوپو به زودی یک تلفن مجهز به تراشه Dimensity 810 را در چین عرضه می نماید. علاوه بر این، این تحلیلگر چینی مشخصات کامل این تلفن را به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند OPPO Dimensity 810 دارای صفحه 6.5 اینچی ال سی دی است که نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. با این همه، در این نشت ذکر نشده که آیا صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می نماید یا خیر. برای عکس های سلفی، این گوشی به احتمال زیاد از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9 بهره خواهد گرفت. دوربین های عقب گوشی هوشمند اوپو، هم شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ به اسم دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی Hynix Hi846 فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید.

این دستگاه بعلاوه مجهز به اسکنر اثر انگشت روی صفحه می گردد و قاب پشتی صفحه هم سه بعدی خواهد بود. از نظر مقاومت، پنل جلو گوشی به محافظ Gorilla Glass مجهز است و بعلاوه گواهینامه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب P2i را ارائه می دهد. در نهایت، ادعا می گردد که این دستگاه با برچسب قیمت ارزان وارد بازار می گردد. به گزارش فراو، متأسفانه، نشت اطلاعاتی در خصوص نام نهایی این گوشی هوشمند، اطلاعات چندانی در اختیار ما قرار نمی دهد و ما در نهایت نمی دانیم که نام این گوشی چه خواهد بود به همین علت تحلیلگر چینی از نام OPPO Dimensity 810 استفاده نموده است.

در اخبار مرتبط، ما اطلاع داریم که یک تلفن آینده کمپانی اوپو با شماره مدل PEYM00 به وسیله وبسایت دولتی TENAA چین تأیید شده است. بر اساس داده های موجود در این فهرست، ما می دانیم که این گوشی از صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED FHD+ ، 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی، بهره می برد. به گزارش وبلاگ رمزفا، بعلاوه حدس می گردد که این گوشی می تواند از تراشه Dimensity 1200 یا +Snapdragon 888 استفاده کند. در ابتدا بعضی گوشی موسوم به OPPO Dimensity 810 را با گوشی موجود در وبسایت دولتی TENAA یکی دانسته اند، اما اطلاعات موجود به وضوح خبر از وجود دو گوشی متفاوت دارد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ رمزفا

منبع: فرارو

به "گوشی مرموز اوپو با تراشه ای کاملاً تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مرموز اوپو با تراشه ای کاملاً تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید