ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر

به گزارش وبلاگ رمزفا، خبرنگاران/همدان معاون خدمات شهری شهرداری ملایر با تاکید بر لزوم راه اندازی روزبازارها در این شهر، گفت: درصدد هستیم که ظرف یک سال آینده طرح مطالعاتی ایجاد روز بازارها را در شهر ملایر به اتمام برسانیم تا مسائل سد معبر و دستفروشانی که در نقاط مختلف شهر به دستفروشی می پردازند، رفع گردد.

ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر

مجتبی داوری در گفت وگو با وبلاگ رمزفا، اضافه نمود: در سال های اخیر دست فروشان در سطح شهر ساماندهی شده اند و گاراژی واقع در روبروی خیابان عارف به دست فروشانی که از روستا به شهر مراجعه می نمایند، اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه حدود 98 درصد بانوان و آقایانی که از روستاها محصولات خود را برای فروش به شهر ملایر می آورند، در این مکان جمع می شوند، اظهارکرد: برای ساماندهی دستفروشان جلسات متعددی برگزار شده است.

داوری توضیح داد: ایجاد روز بازارها در شهر ملایر یک فرایند زمان بر بوده و باید زمین مناسب و مکان لازم برای این کار اختصاص داده شده، بعلاوه دستورالعمل های لازم برای اشخاصی که در این بازارها به فروش محصولات خود می پردازند، باید تدوین و برای آنها ساعت کار تعریف گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر درباره افرادی که در کنار خیابان شهید وفایی روبروی انبار غله، به فروش طیور زنده و ذبح غیرقانونی آن می پردازند، گفت: این کار علاوه بر ایجاد سد معبر، صحنه زننده ای را ایجاد می نماید و بعلاوه باعث انتقال بیماری های شایع بین انسان و طیور و آلودگی محیط می گردد.

داوری با تاکید بر اینکه برطرف مشکل سد معبر آن برعهده ماست، اضافه نمود: اما جابجایی و تجمیع افرادی که کنار خیابان اقدام به فروش طیور و ذبح غیرقانونی می نمایند نیازمند همکاری دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان نیز هست تا با جلوگیری از این عمل، مکان مناسبی به فعالیت این افراد اختصاص داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید