سولسشایر: پوگبا تا هفته آینده با گروه تمرین نخواهد کرد، فرصتی در اختیار رونی قرار نخواهیم داد

به گزارش وبلاگ رمزفا، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از احتمال بازگشت هافبک فرانسوی اش به تمرینات گروهی تا یک هفته دیگر خبر داد.

سولسشایر: پوگبا تا هفته آینده با گروه تمرین نخواهد کرد، فرصتی در اختیار رونی قرار نخواهیم داد

به گزارش وبلاگ رمزفا، اولگنار سولسشایر که شاگردانش فردا شب (پنجشنبه) در دور پنجم از مسابقات جام حذفی انگلیسی میهمان دربی کانتی هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره شرایط هافبک فرانسوی اش که بیشتر بازی های این فصل را به خاطر دو مصدومیت جدی از دست داده است، گفت: پوگبا همچنان به صورت انفرادی با فیزپوتراپ تمرین می کند. او تا هفته آینده با گروه تمرین نخواهد کرد، از این رو باید منتظر بمانیم و ببینیم بازگشت پل به میادین به چقدر زمان نیاز دارد، اما او به زمان برای تمرین با تیم نیاز دارد.

وی همچنین درباره دیگر غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: دنیل جیمز احتمالاً این بازی را هم از دست خواهد داد، مارکوس رشفورد و پوگبا نیز از ترکیب بیرون هستند و من فکر می کنم آرون وان بیساکا هم ممکن است به این بازی نرسد. او در بازی با اورتون هم از ناحیه کمر، احساس درد داشت، بنابراین ممکن است این بازی را از دست بدهد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در پاسخ به این پرسش که در بازی فردا از دخه آ استفاده خواهید کرد یا سرخیو رومرو؟، تأکید کرد: هنوز مشخص نیست. رومرو در هر دیداری که درون دروازه ایستاده، عالی کار کرده است، اما باید بگویم تردیدی ندارم که بخواهم در هر بازی داوید را درون دروازه بگذارم.

سولسشایر ادامه داد: کارهایی که دخه آ در بازی با اورتون کرد، فوق العاده بود. پس از اشتباهی که داوید روی گل اورتون داشت، او ضربه کالورت لوین را که صد درصد در موقعیت آفساید بود، با واکنشی استثنایی مهار کرد و ما را به نوعی نجات داد و اشتباه خودش را هم جبران کرد.

وی همچنین درباره مهاجم پیشین منچستریونایتد که حالا در دربی کانتی عضویت دارد، گفت: رونی برای منچستریونایتد بازیکنی شگفت انگیز بود و سال ها برای این تیم بازی کرد و ضمن کسب عناوین متعدد، عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را نیز از آن خود کرد.

سرمربی شیاطین سرخ شرح داد: من فکر نمی کنم هواداران منچستریونایتد دستاوردهای او را برای باشگاه نادیده بگیرند و همه قدردان کارهایی که او برای این باشگاه کرده است، هستند. او هنوز هم مورد استقبال هواداران ما قرار خواهد گرفت. رونی قطعاً به دنبال ثابت کردن خود خواهد بود، اما ما فرصتی در اختیار او قرار نخواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: پوگبا تا هفته آینده با گروه تمرین نخواهد کرد، فرصتی در اختیار رونی قرار نخواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: پوگبا تا هفته آینده با گروه تمرین نخواهد کرد، فرصتی در اختیار رونی قرار نخواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید