سفر ورزشکاران موی تای به مسابقات جهانی ترکیه در آستانه لغو شدن

به گزارش وبلاگ رمزفا، سرپرست انجمن موی تای از احتمال لغو سفر ورزشکاران موی تای نوجوان و جوان به مسابقات جهانی ترکیه به خاطر نبود بودجه اطلاع داد.

سفر ورزشکاران موی تای به مسابقات جهانی ترکیه در آستانه لغو شدن

جواد نصیری در گفت وگو با وبلاگ رمزفا، اضافه نمود: مسابقات جهانی موی تای نوجوانان و جوانان از پنجم مهرماه در ترکیه برگزار می گردد که برای اعزام تیم به این مسابقات منتظر اعلام آمادگی اسپانسر هستیم. البته با چند اسپانسر در این زمینه صحبت کردیم اما هنوز تا این لحظه هیچ اسپانسری برای اعزام تیم موی تای به مسابقات جهانی ترکیه آمادگی خود را اعلام ننموده است.

وی با بیان این که برای اعزام تیم به ترکیه تا روز دوشنبه اول مهر فرصت داریم، گفت: اگر تا روز دوشنبه اول مهر هیچ اسپانسری آمادگی خود را برای حمایت از تیمهای نوجوانان و جوانان اعلام نکند، تیمها به این رقابت ها اعزام نمی شوند.

سرپرست انجمن موی تای در پاسخ به این پرسش که آیا برای اعزام تیم به ترکیه از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون درخواست یاری مالی نکردید، اظهار داشت: ما پیش از این نیز به فدراسیون ورزشهای رزمی برای هر اعزامی نامه زدیم و درخواست اعتبار کردیم اما فدراسیون در پاسخ به ما گفت که این مساله را به وسیله وزارت ورزش و جوانان پیگیری کردیم و آنها گفتند در صورت اعلام آمادگی اسپانسر امکان اعزام تیم وجود دارد و ما بودجه ای برای اعزام نداریم. البته فدراسیون نیز به ما اعلام نموده هر زمان اسپانسر پیدا شد به ما معرفی کنید تا با دریافت چک تضمینی زمینه های اعزام تیم را به ترکیه فراهم کنیم.

نصیری در پاسخ به این پرسش که هزینه اعزام هر نفر به ترکیه چه مقدار است، توضیح داد: هزینه هایی که فدراسیون جهانی اعلام نموده را در سایت فدراسیون اطلاع رسانی کردیم اما آن طور که هزینه ها را برآورده کردیم هزینه هر نفر به جز هزینه بلیت هواپیما چیزی حدود 900 دلار است که تهیه چنین پولی برای اعزام 30 ورزشکار دختر و پسر واقعا سخت است.

وی پیرامون این پرسش که چقدر اعتقاد به دریافت پول از خانواده ها برای اعزام تیم به ترکیه در صورت فراهم نشدن اسپانسر دارید، اضافه نمود: اعتقادی به این مساله ندارم که با فروختن پیراهن تیم ملی ورزشکار را راهی رقابت های جهانی کنیم. بنابراین تحت هیچ شرایطی از بازیکنان حتی اگر اسپانسری خوبی پیدا نشد، پول دریافت نمی کنیم.

سرپرست انجمن موی تای در خاتمه گفت: این سومین اعزام موی تای است که سال جاری به خاطر مسائل مالی لغو می گردد. به طوری که اولین سفر موی تای در رده سنی بزرگسالان به مسابقات جهانی تایلند بود که به خاطر مخالفت وزارت ورزش و جوانان لغو شد و دومین سفر به مسابقات جهانی کره جنوبی بود که آن هم به خاطر شرایط بد مالی امکان اعزام فراهم نشد. به هر صورت ما قول قهرمانی می دهیم در صورتی که از نظر اعتباری تامین شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سفر ورزشکاران موی تای به مسابقات جهانی ترکیه در آستانه لغو شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ورزشکاران موی تای به مسابقات جهانی ترکیه در آستانه لغو شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید