معرفی هتل سورتل کوش آداسی ، 3 ستاره

به گزارش وبلاگ رمزفا، هتل سورتل کوش آداسی | Surtel Hotel

اقامتگاه 3 ستاره سورتل، در مرکز شهر قرار گرفته و از کوش آداسی مارینا 1.1 کیلومتر و از ساحل بانوان تنها 2.2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل امکانات متفاوتی را برای مهمانان آماده نموده که نظیر استخر روباز، اینترنت رایگان، بالکن و … هستند. اتاق های هتل همگی با امکانات رفاهی تجهیز شده اند که همگی تضمین اقامت راحت شما خواهند بود. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل سورتل کوش آداسی Surtel Hotel را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر مسکو، به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل سورتل کوش آداسی ، 3 ستاره

خدمات رفاهی هتل سورتل کوش آداسی

بخش پذیرش هتل سورتل کوش آداسی دارای انبار چمدان است و شما در این بخش امکان تبدیل ارز خواهید داشت. کارمندان میز پذیرش 24 ساعته کار می نمایند و هر زمان که بخواهید جوابگوی شما خواهند بود. سرویس های نظافتی هتل شامل اتوکشی و اتوشویی هستند که از جمله خدمات رفاهی محسوب می شوند. شما در طول اقامتتان در تمام محوطه های هتل به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت که استفاده از آن رایگان خواهد بود.

امکاناتی برای مهمانان کم توان تهیه شده و بعلاوه برای رفت و آمد راحت، آسانسور وجود دارد. پارکینگ هتل رایگان است و برای استفاده نیازی به رزرو قبلی نخواهید داشت. در نظر داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. کارمندان هتل به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل سورتل کوش آداسی

شما می توانید در فصول مناسب از استخر روباز هتل بهره ببرید که در کنار آن تخت و چترهای آفتابگیر قرار داده شده است. علاوه بر آن یک کتابخانه در هتل موجود است و در زمان هایی که می خواهید در خلوت خود کمی مطالعه کنید، می توانید به آنجا بروید. میز پینگ پنگ نیز از دیگر تفریح های موجود در هتل محسوب می گردد.

رستوران هتل متخصص طبخ غذاهای بین المللی است و برای تمام وعده های غذایی می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات اتاق های هتل

یکی از ویژگی های خوب اتاق های هتل سورتل کوش آداسی این است که دارای بالکن هستند که نمای خوبی رو به اطراف دارد. نظافت اتاق ها هر روز انجام می گیرد و رایگان است و بعلاوه سرویس پذیرایی در اتاق در ساعات محدودی انجام می گیرد. برای نگهداری از لوازم با ارزش و پول های مهمانان، در اتاق ها یک گاوصندوق هتلی کوچک تعبیه شده است. تلویزیونی برای شما قرار داده شده که شبکه های جهانی و گوناگونی پخش می نماید و با تماشای آن سرگرم خواهید شد.

تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند که کنترل دمای آن، دست خودتان است. در سرویس بهداشتی و حمام خصوصی، کلیه لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان مانند صابون، مسواک، شامپو، سشوار و حوله قرار داده شده است. خوراکی هایی در یخچال کوچک مشاهده می گردد که هزینه مجزایی خواهند داشت. دمپایی، میز کار، جایگاه های نشیمن و کمد، از دیگر لوازمی هستند که در اتاق ها برای مهمانان قرار داده شده است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد دبل: این اتاق ها 17 متر مربع هستند که در آن ها یک تخت دونفره قرار داده شده است.
  • اتاق استاندارد تریپل: مساحت داخلی اتاق های تریپل، 21 متر مربع است و در داخل آن ها، یک تخت دونفره به همراه یک تخت تک نفره وجود دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی

  • بازار بزرگ کوش آداسی: 300 متر از هتل شما دورتر می باشد که اگر با تاکسی بروید 11 دقیقه و پیاده 5 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • قلعه کوش آداسی: 900 متر تا شما فاصله دارد که 2 دقیقه ای به وسیله تاکسی به آنجا می رسید. پیاده روی تا آنجا تنها 3 دقیقه طول خواهد کشید.
  • کوش آداسی مارینا: فاصله آن تا هتل 1.1 کیلومتر است. زمانی که از هتل سوار تاکسی شوید، احتمالا بعد از 5 دقیقه خواهید رسید. اگر هوس پیاده روی کردید، بعد از 15 دقیقه، به اینجا می رسید.
  • رستوران ساحلی جاده: 3 کیلومتر فاصله آن تا هتل است که تاکسی شما را بعد از 7 دقیقه می رساند و پیاده روی تا آنجا 26 دقیقه طول می کشد.
  • ترمینال اتوبوس کوش آداسی: 4 کیلومتر از شما دورتر است که با 8 دقیقه تاکسی سواری به آنجا می رسید. می توانید تا این ترمینال، 26 دقیقه پیاده روی کنید.
  • ساحل بانوان: 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 8 دقیقه در راه خواهید بود و پیاده روی تا آنجا 33 دقیقه طول می کشد.
  • پارک آبی آکوا آدالند: تا شما 6.3 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 13 دقیقه ای خواهد رساند.
  • آکوا فانتزی آکواپارک: تا شما 6.8 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را بعد از 18 دقیقه به آنجا می رساند.
  • خانه مریم مقدس کوش آداسی: 7 کیلومتر با شما فاصله دارد. تاکسی 33 دقیقه ای به این جاذبه می رسید.
  • تئاتر بزرگ کوش آداسی: این جاذبه تا شما 11.5 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را 22 دقیقه بعد خواهد رساند.
  • : تا شما 11.7 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 21 دقیقه ای به آنجا می رساند.
  • : شما تا این بنای تاریخی 13.5 کیلومتر فاصله دارید که به وسیله تاکسی 30 دقیقه بعد به آنجا می رسید.
  • : حدودا 13.9 کیلومتر تا هتل سورتل کوش آداسی فاصله دارد که تاکسی شما را 22 دقیقه ای به آنجا می رساند.
  • زمین بین المللی گلف کوش آداسی:4 کیلومتر از هتل دورتر است که با تاکسی 30 دقیقه بعد به این زمین ورزشی خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: 49.2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. تاکسی بین 1 ساعت تا 1 ساعت و 20 دقیقه بعد شما را می رساند.
  • فاصله تا فرودگاه میلاس: 77.8 کیلومتر از هتل شما دورتر است که تاکسی بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه شما را خواهد رساند.

موقعیت هتل سورتل کوش آداسی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کوش آداسی 09400، بلوار آتاتورک، پلاک 20

Ataturk Bulvari No:20 Kusadasi , 09400 Kusadası, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل سورتل کوش آداسی ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سورتل کوش آداسی ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید