در شرایط کرونایی برای شاد کردن مردم تلاش کنید

به گزارش وبلاگ رمزفا، پاریزی گفت:در شرایط کرونایی وسخت این دوران،مردم زیادی شادی خود را در گرو موفقیت تیم فوتبال مس کرمان قرار داده اند که باید در این راه تلاش کرد.

در شرایط کرونایی برای شاد کردن مردم تلاش کنید

به گزارش خبرنگار از ، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان که در محل این باشگاه انجام شد، با بیان اینکه کهندل یکی از مدیران متخصص و سالم ورزش کرمان است، گفت: این انتخاب شایسته را از سمت شرکت ملی صنایع مس به فال نیک می گیریم و با حضور این مدیر جوان، اما باتجربه امیدوار هستیم که شاهد اتفاقات و موفقیت های بسیار خوبی برای باشگاه مس کرمان باشیم که البته در این راه همه باید به وی در مدیریت باشگاه مس کرمان کمک کنیم.

او به حضور روز های اخیر خود در مدیریت باشگاه مس کرمان اشاره کرد و اضافه کرد: بعد از تغییراتی که در پایان فصل قبل در مدیریت باشگاه مس کرمان صورت گرفت، مقرر شده بود بنده در خدمت باشگاه مس کرمان باشم که جا دارد بابت این اعتماد از دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس و هیئت مدیره باشگاه مس کرمان کمال تشکر را داشته باشم؛ اما با تعیین شدن شرایط وزارت خانه ورزش و جوانان، با استعفای بنده از این نهاد مخالفت شد تا توفیق حضور در باشگاه مس کرمان را نداشته باشم.

پاریزی شرح داد: در تمام روز های اخیر که در مدیریت این باشگاه صاحب سمت بودم سعی کردم با تمام وجود امورات و کار های مختلف باشگاه را با عزیزان حاضر در هیئت مدیره انجام دهیم که حضور بنده در همین مدت در باشگاه و در کنار تمامی عزیزان حاضر در باشگاه باعث افتخار بود.

او با بیان اینکه به نام مدیرکل ورزش و جوانان استان با تمام وجود در کنار باشگاه مس کرمان قرار خواهد داشت، گفت: ما باید ورزش باشگاه مس و تیم فوتبال آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم تا تمامی مردم شهر و استان کرمان لذت این اتفاق را ببرند.

پاریزی بیان کرد: در شرایط کرونایی و سخت این دوران، مردم زیادی شادی خود را در گرو موفقیت تیم فوتبال مس کرمان قرار داده اند و این وظیفه همه کسانی است که در این موفقیت نقش دارند تا با نهایت تلاش برای این مهم فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تبریک به محمد کهندل بابت انتخاب به نام مدیرعامل باشگاه مس کرمان اضافه کرد: افراد متخصص و کاردان در باشگاه مس کرمان حضور دارند و با حضور این افراد امید به موفقیت بسیار زیاد است. پاریزی با اعلام اینکه تمامی عوامل از جمله رسانه ها باید در این راه کمک کنند و اجازه ندهند برخی به آسیب زدن خود به مجموعه ادامه دهند، شرح داد: رسانه ها با انعکاس نظرات کارشناسی و همچنین انتقال افکار کارشناسان و انتشار اخبار موثق در این زمینه نقش مهمی دارند و ما هم سعی می کنیم این چارچوب را به بهترین شکل ممکن برای وارد نشدن ضربه به ورزش استان تعریف کنیم.

پاریزی با تشکر از حمایت های ویژه شرکت ملی صنایع مس به بحث ورزش گفت: با توسعه هرچه بیشتر ورزش و تزریق شور و نشاط از طریق آن، سعی در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر و استان کرمان خواهیم داشت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در شرایط کرونایی برای شاد کردن مردم تلاش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شرایط کرونایی برای شاد کردن مردم تلاش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید