خبرنگاران فراخوان برای بازگشت فوری اتباع انگلیسی به این کشور

به گزارش وبلاگ رمزفا، لندن - خبرنگاران - وزیرامورخارجه انگلیس روز دوشنبه (4 فروردین 1399) با صدور بیانیه ای از تمام اتباع این کشور که به خارج سفر نموده اند خواست تا بلافاصله به کشور بازگردند.

خبرنگاران فراخوان برای بازگشت فوری اتباع انگلیسی به این کشور

به گزارش وزارت امورخارجه انگلیس، دومینیک راب اضافه نمود: ما قویا از مسافران انگلیسی که به خارج سفر نموده اند می خواهیم تا زمانی که پروازهای تجاری برقرار است به کشور بازگردند.

وی با بیان اینکه بیشتر خطوط هواپیمایی در سراسر دنیا پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده و فرودگاه ها بدون اطلاع قبلی در حال بسته شدن هستند، توضیح داد: اگر خارج از کشور هستید، زمان برای بازگشت به کشور اکنون است که هنوز قادر به این کار هستید.

او هفته پیش هم با اشاره به گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا و غیرقابل پیش بینی بودن شرایط سفرهای خارجی، به شهروندان این کشور توصیه کرد تا 30 روز آینده از انجام تمام سفرهای غیرضروری از کشور اجتناب نمایند.

راب طی سخنانی در مجلس عوام اضافه نمود که پس از سرانجام دوره 30 روزه، درباره تمدید یا توقف این طرح تصمیم گیری خواهد شد.

وی بیان کرد که ممنوعیت تردد در کشورهای مختلف بر اثر شیوع کرونا به سرعت در حال تغییر است.

وزیر خارجه انگلیس با اشاره به اینکه بعضی از تغییرات در کشورهای مختلف با اطلاع قبلی و بعضی بدون اطلاع اجرا شده گفت که پیش بینی آینده شرایط سفرهای خارجی بسیار سخت شده است.

راب برهمین اساس هشدار داد اتباع این کشور که با وجود این مسائل تصمیم به انجام سفر می گیرند باید خطر این اقدام را از جمله اینکه شاید نتوانند به کشور برگردند بپذیرند. وی توضیح داد که مسافران انگلیسی باید طبق شرایط بی سابقه ای که دنیا با آن روبرو است تصمیم گیری نمایند.

فراخوان وزیر امور خارجه انگلیس برای بازگشت اتباع این کشور، در حالی صادر شده است که نشانه های وضع مقررات منع آمد و شد در انگلیس رو به افزایش است.

جانسون پس از لغو ناگهانی کنفرانس خبری روزانه درباره کرونا قرار است ساعاتی دیگر آخرین تصمیمات دولت برای مقابله با این ویروس را تشریح کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراخوان برای بازگشت فوری اتباع انگلیسی به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان برای بازگشت فوری اتباع انگلیسی به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید