تعداد دانلود های کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشت

به گزارش وبلاگ رمزفا، کمپانی اکتیویژن به تازگی اعلام نموده که تعداد دانلود های بازی تیراندازی و محبوب کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشته است.

تعداد دانلود های کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشت

کال آو دیوتی موبایل از زمانی که در سال 2019 عرضه شده، در استراتژی اکتیویژن برای این مجموعه تیراندازی پرطرفدار جایگاه مهمی پیدا نموده و هیچ نشانه ای از کاهش فرایند رشد نشان نمی دهد. از طرفی با توجه به این آمار تازه، به نظر می رسد که این بازی به خوبی نسخه های اصلی این مجموعه روی رایانه های شخصی و کنسول ها عمل می نماید. در گزارش سالانه اخیر اکتیویژن، این شرکت گفت:

سپس این توسعه دهنده به گفت وگو در خصوص بازی موبایلی وارزون که در آینده قرار است عرضه گردد، پرداخت و اضافه کرد:

در راستای دیگر اخبار مربوط به کال آو دیوتی موبایل، فصل تازه و چهارم بازی با عنوان Wild Dogs به تازگی در دسترس قرار گرفته است. این فصل شامل حالت تازهی به نام Sandstrom می گردد که تجربه بخش بتل رویال را بسیار متفاوت و مجذوب نماینده تر از قبل نموده است. از طرفی علاوه بر حالت تازه Ground War، سلاح ها و اپراتورهای تازه، دو نقشه محبوب سری را هم به همراه خود در اختیار بازیکنان قرار داده است.

جالب است بدانید که چندی پیش معین شد که بیش از 3 هزار کارمند اکتیویژن در حال حاضر تنها روی سری کال آو دیوتی کار می نمایند. این بیش از 30 درصد از کل نیروی کار اکتیویژن که تقریبا 9800 نفر است و نزدیک به نیمی از کل بازی سازان این کمپانی است. علاوه بر بازی موبایلی گفته شده، نسخه تازه مدرن وارفر به همراه دنباله ای بر بازی وارزون به وسیله اینفینیتی وارد در دست توسعه هستند. گفته شده که هر دو بازی قرار است روی یک موتور تازه ساخته شوند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تعداد دانلود های کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد دانلود های کال آو دیوتی موبایل از 650 میلیون گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید