ایران خودرو 6 محصول خود را آماده عرضه پاییزی کرد

به گزارش وبلاگ رمزفا، ایران خودرو از برنامه فروش پاییزی خود رونمایی کرد. این خودروساز قرار است برای متقاضیان دور اول فروش با ساز و کار نوبت دهی، شش محصول خود را عرضه کند.

ایران خودرو 6 محصول خود را آماده عرضه پاییزی کرد

به گزارش اکوایران، ایران خودرو برای آن دسته از متقاضیانی که در دور اول فروش با ساز و کار نوبت دهی پیروز شدند ثبت نام نمایند، شش محصول خود یعنی پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، سمند سورن پلاس بنزینی، سمند سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس با گیربکس دستی، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ را عرضه می نماید.

مدیران ایران خودرو تاکید نموده اند مشتریان محصولات یاد شده 8 روز فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام نمایند. متقاضیان پژو 207 با گیربکس دستی باید حدود 137 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. مشتریان همین خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز حول و حوش 167 میلیون تومان باید در پیش پرداخت به حساب آبی های جاده مخصوص واریز نمایند.

هواداران دناپلاس دستی نیز چنانچه قصد دریافت خودروی ثبت نامی خود را دارند باید مبلغی نزدیک به 133 میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت در اختیار ایران خودرو قرار دهند. مبلغ حدود 184 میلیون تومان نیز رقم اعلامی برای پیش پرداخت دنا با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ است. سمند سورن پلاس بنزینی با پیش پرداخت 132 میلیون و 500 هزار تومانی در این طرح فروش حاضر است و متقاضیان مدل دوگانه سوز آن نیز باید نزدیک به 149 میلیون تومان را به حساب ایران خودرو واریز نمایند.

موعد تحویل تمام خودروهای نام برده نیز مهر 1402 است. البته متقاضیان دقت نمایند که الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز در زمان تحویل به این خودروساز پرداخت خواهند کرد.

منبع: فرارو

به "ایران خودرو 6 محصول خود را آماده عرضه پاییزی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو 6 محصول خود را آماده عرضه پاییزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید