قیمت قطعی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ در ایران اعلام شد

به گزارش وبلاگ رمزفا، از بزرگ ترین خودروسازان روسیه می توان به UAZ اشاره نمود که در فراوری مینی ون ها، خودروهای تجاری و شاسی بلندها تجربه بسیار خوبی دارد. این شرکت از نظر دوام خودروهای بسیار مناسب و باکیفیتی را فراوری می نماید که مناسب با هر نیازی است چراکه قیمت بسیار خوبی هم دارد. کمپانی یواز، خودروساز روسی، فعالیت رسمی خود را از زمان جنگ جهانی دوم آغاز کرد و بیشتر برای فراوریات داخلی خود محصول می سازد. بعد از گذشت مدت زمانی، این کمپانی فراوریات خود را به دیگر کشورها نیز صادر کرد.

قیمت قطعی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ در ایران اعلام شد

این روزها زمزمه حضور محصولات روسی یواز به وسیله شرکت سروش دیزل به گوش می رسد. ظاهراً این شرکت ایرانی که پیش از این در زمینه فراوری خودروهای سنگین فعالیت داشته است، اکنون می خواهد شانس خود را در بازار شاسی بلندها هم امتحان کند. دو خودروی شرکت یواز روسیه که از مدتی قبل به صورت مونتاژ در ایران فراوری می شد، قیمت گذاری و شرایط فروش آنها نیز معین شده است.

یواز پاتریوت در بازارهای مختلف با 2 پیشرانه دیزل و بنزینی عرضه می گردد. پیشرانه بنزینی در این خودرو خروجی 150 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور را دارد. موتور دیزلی این خودرو هم 2.2 لیتر حجم دارد و خروجی 143 اسب بخار قدرت و 228 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. جعبه دنده 5 دنده دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک (ساخت شرکت پانچ) قدرت این پیشرانه ها را به چرخ ها منتقل می گردد. انتظار می رود که این خودرو در ایران با موتور بنزینی 2.7 لیتری و با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک مونتاژ گردد. باتوجه به شاسی مستقل در این خودرو باید گفت با یک شاسی بلند واقعی طرف هستیم که سیستم چهار چرخ محرک دارد و می توان با آن از مسیرهای آفرودی گذشت. پس به نوعی در کلاس خودش به عنوان خودروی صفر رقیبی ندارد.

برخلاف ظاهر ساده و بی آلایش پارترویت، این شاسی بلند با امکانات اولیه رفاهی مناسبی عرضه شده است. انتظار می رود که پاتریوت در ایران با امکاناتی نظیر گرمکن جایگاه های جلو، یخ زدای شیشه جلو و برف پاک کن، گرمکن فرمان، سیستم چهار چرخ محرک با قابلیت تنظیم دیفرانسیل، سنسور پارک جلو و عقب، چراغ روز، 2 کیسه هوای جلو، راهنمای پارک، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل آغاز حرکت در سر بالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت عرضه گردد.

یواز پیکاپ یکی از منحصربه فردترین خودروهای شاسی بلند با ملیت روسی است که در اوج سادگی و کارآمدی از استحکام و قدرت خوبی برخوردار است و برای ساخت این خودرو همچون شاسی بلند پاتریوت از طراحی V شکل استفاده شده است. پلتفرم این محصول شباهت زیادی به یواز پاتریوت دارد. گیربکس و موتوری که بر روی این محصول نصب شده است همچون یواز پاتریوت است و فقط از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. موتور یواز پیکاپ از نوع ZMZ Pro با حجم 2.7 لیتر است که قادر است 150 اسب بخار و 235 لیتر گشتاوری فراوری کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول سیستم دو دیفرانسیل آن است که قابلیت تنظیم در 4 حالت را دارد.

این شرکت روسی محصولات خود را در نوع مالی و ارزان به فراوری می رساند و افراد علاقه مند به طبیعت و آفرودبازها به محصولات این شرکت به ویژه شاسی بلند یواز پاتریوت علاقه خاصی دارند. این دو خودرو به صورت تحویل فوری قابل خریداری است.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ رمزفا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت قطعی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ در ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت قطعی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ در ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید