آماده باش تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران

به گزارش وبلاگ رمزفا، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه یک گفت: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی به منظور خدمات رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر به هنگام بارش برف، در شمال تهران به صورت آماده باش درآمدند.

آماده باش تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رمزفا از تهران، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: تجهیزات، ماشین آلات و نیروهای انسانی و خدمات رسان منطقه در آماده باش هستند و راستا و سناریوی هر یک از نیروها از شهردار منطقه، شهردار شب، نواحی و رانندگان، کامل تدوین شده و در زمان بارش بدون وقفه کار انجام می گردد و نقاط حساس منطقه نیز به وسیله مانیتورینگ به صورت کامل در حال رصد و آمایش است.

وی با اشاره به میزان بیشتر بارش در این منطقه نسبت به منطقه ها دیگر اضافه نمود: میزان بارش در منطقه یک به علت موقعیت جغرافیایی آن از میانه شهر تهران بیشتر است و این امر آمادگی همه جانبه نیروهای خدمات رسان را می طلبد که در حال حاضر این آمادگی وجود دارد و نیروهای همه حوزه های اجرایی پای کار هستند تا ضمن شکرانه این نعمت الهی با کوشش از بروز هر گونه اتفاق و نابسامانی در خدمات رسانی به شهروندان جلوگیری نمایند.

حاجوی خاطر نشان ساخت: 200 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برف روبی شامل خاور، کامیون تیغه دار، خودروهای مکانیزه، لودر، بالابر، بابکت، شهربان و معبربان و 200 نیروی انسانی، آماده خدمات رسانی هستند.

شهردار منطقه یک در سرانجام توضیح داد: 12 هزار تن شن مخصوص برای منطقه تامین شده و علاوه بر 4 هزار نقطه دپوی کیسه های شن، مخازن زرد رنگ نیز در 400 نقطه از معابر و بزرگراه ها برای استفاده شهروندان جانمایی شده تا در صورت لزوم جهت برطرف لغزندگی و بازگشایی معابر از آن ها استفاده نمایند.

سرانجامی پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "آماده باش تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید