آخرین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر به تعهدات خود در قبال اندازه واردات واکسن عمل کرد، از واردات بیش از 112 میلیون دُز واکسن به کشور خبر داد.

آخرین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که آخرین محموله واکسن کرونای خریداری شده از طریق جمعیت هلال احمر وارد کشور شد، گفت: از ابتدای سال جاری و پس از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت، تلاش های جمعیت هلال احمر در راستای واردات واکسن کرونا آغاز شد و امروز با واردات 6 میلیون دُز واکسن، به مقدار تعهد داده شده، عمل کردیم.

وی افزود: در این مدت، جمعیت هلال احمر پیروز شد 112 میلیون و 390 هزار دُز واکسن وارد کشور کند که این امر جز با تلاش کارکنان و سازمان های تابعه جمعیت هلال احمر محقق نمی شد و به همین علت قدردان تلاش های تمامی پرسنل جمعیت هلال احمر و معاونین و مسئولین سازمانی هستیم.

همتی ادامه داد: تمامی این زحمات و تلاش ها با هدف برداشته شدن باری از روی دوش نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تامین واکسن از منابع قابل اعتماد، صورت گرفت؛ خوشبختانه با عنایت به توفیقات الهی پیروز به عمل به تعهدات خود شده و تا حدود زیادی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا پیروز عمل کردیم.

وی افزود: واردات واکسن تنها قسمتی از اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با کرونا بود و در حرکتی بزرگ، کنترل مرزهای کشور از اسفند سال 99 نیز از طریق هلال احمر آغاز شد و بالغ بر 750 هزار نفر از مسافرینی که قصد ورود به کشور را داشتند، مورد پایش قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سایر اقدامات جمعیت هلال احمر شرح داد: علاوه بر کنترل مرزها، در زمینه پایش اماکن، بستری و درمان بیماران کرونایی و تزریق واکسن نیز هلال احمر نقش آفرینی کرد و در بیش از 200 مرکز تزریق واکسن، نیروهای هلال احمر به کار گرفته شدند تا فرایند تزریق واکسن تسریع شود و به کمک پروردگار پیروز شدیم در واکسیناسیون بیش از 40 درصد جمعیت کشور، همکاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، همتی گفت: در 20 ماه گذشته که توفیق خدمت به مردم در عرصه هلال احمر را داشتم، رسانه ها و صداوسیما مخصوصا شبکه بین المللی خبر نیز همراه ما در تمامی لحظات، در سخت ترین سوانح و حوادث حضور داشتند و به خوبی تلاش های جمعیت هلال احمر را منعکس کردند که جا دارد از تلاش مجاهدانه این عزیزان نیز تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آخرین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید