کویت: پیام های ایران را به عربستان سعودی و بحرین منتقل کردیم

به گزارش وبلاگ رمزفا، معاون وزیر خارجه کویت گفت که ایران به کشورهای عربستان سعودی و بحرین پیام هایی فرستاده ولی طرف های مقابل هنوز به این پیام ها جواب نداده اند.

کویت: پیام های ایران را به عربستان سعودی و بحرین منتقل کردیم

به گزارش وبلاگ رمزفا، خبر ارسال نامه از سوی ایران به رهبران دو کشور عربستان سعودی و بحرین توسط خالد جارالله معاون وزارت أمور خارجه کویت رسانه ای شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از خالد الجارالله معاون وزیر امور خارجه کویت نوشته است که کویت نامه های ایران را به رهبران عربستان و بحرین تحویل داده است.

به گزارش دویچه وله، اطلاعات دقیقی درباره مضمون این نامه ها منتشر نشده است.

معاون وزیر أمور خارجه کویت اعلام کرده است که هنوز پاسخی از سوی رهبران عربستان و بحرین به نامه های جمهوری اسلامی ایران دریافت نشده است. گفته می شود که مضمون این نامه ها پیرامون اوضاع منطقه بوده است.

روزنامه الجریده چاپ کویت پیش از آن اعلام کرده بود که روحانی نامه های خود را مستقیما خطاب به عبدالعزیزبن سلمان، پادشاه عربستان و حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین نوشته است.

علی ربیعی سخنگوی دولت از نامه حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به پادشاه عربستان و بحرین خبر داده بود. او در این باره گفته بود: رئیس جمهور نامه هایی ارسال کرده است ؛ اساس نامه ها صلح و ثبات منطقه بوده است؛ ما معتقدیم دو جانبه های متعددی می تواند در منطقه شکل گیرد و فشارهای آمریکا نباید باعث دوری همسایگان شود.

  • سیگنال های مثبت منطقه ای به طرح صلح هرمز
منبع: همشهری آنلاین

به "کویت: پیام های ایران را به عربستان سعودی و بحرین منتقل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت: پیام های ایران را به عربستان سعودی و بحرین منتقل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید