کارگردان اسپلینترسل به یوبی سافت برگشت
به گزارش وبلاگ رمزفا، چند وقت پیش خبر دادیم که شرکت بازی سازی یوبی سافت به منظور ایجاد تنوع در آثار خود و بالا بردن کیفیت آن ها می خواهد تغییراتی درون سازمانی ایجاد کند و تیم تهیه کنندگان خود را مورد بررسی قرار دهد. حال در آخرین خبر متوجه شده ایم که مکسیم بلند (Maxime Beland) کارگردان خوش نام بازی Splinter Cell، به منظور ملحق شدن به تیم مدیریتی جدید یوبی سافت به این کمپانی برگشته است.
مکسیم بلند پیش از اینکه در سال 2019 از یوبی سافت جدا شود، بیشتر از بیست سال در این شرکت مشغول به کار بود و در ساخت بزرگ ترین بازی های آن نقش داشت. او با طراحی و کارگردانی Rainbow Six: Vegas شناخته شد و در اولین قسمت Assassins Creed هم نقش طراح بازی را بر عهده داشت. علاوه بر این، او به عنوان کارگردان دو قسمت آخر اسپلینترسل یعنی Conviction و Blacklist هم شناخته می شود؛ گفتنی است که بلک لیست اولین اثری بود که شعبه تورنتوی یوبی سافت ساخت آن را برعهده داشت. این استودیو توسط بلند بنیان گذاری شده است. جدا از مواردی که گفتیم، بلند حتی در ساخت آثاری همچون فارکرای 4، 5 و پرایمال هم نقش اساسی ایفا می کرد.
با توجه با این صحبت ها می دانیم که بلند یکی از چهره های شناخته شده یوبی سافت به حساب می آید و در ساخت مهم ترین آثار آن ها دست داشته است. او در جدیدترین مقام خود به عنوان معاون تیم مدیریتی یوبی سافت فعالیت دارد و در ساخت بازی های این شرکت کمک می کند.
ایجاد تغییرات اخیر در یوبی سافت به خاطر عملکرد ضعیف بازی های دیویژن 2 و گوست ریکان: بریک پوینت اجرا شده که این اتفاق در ادامه باعث شد تا بیشتر آثار این شرکت مثل Watch Dogs Legion به منظور اطمینان از کیفیت نهایی، تا نسل بعد تاخیر بخورند. یوبی سافت درباره علت تاخیر بازی ها بیان نمود که قصد دارد تغییرات گسترده ای را در فرایند تولید آثار خود پیاده سازی نماید.
منبع: VGC
منبع: دیجیکالا مگ