چه کسانی می توانند برای تغییرات در باشگاه استقلال تصمیم بگیرند؟

به گزارش وبلاگ رمزفا، گذشته از شرایط فنی تیم فوتبال استقلال که این روزها فارغ از هیاهو و جنجال های مدیریتی در دبی برای ملاقات با الهلال آماده می گردد، این باشگاه به لحاظ مدیریتی روزهای سردرگمی را سپری می نماید. هیات مدیره و مدیریت آنها از سوی طرفداران و پیشکسوتان با انتقاد روبرو است و هر آن انتظار می رود تغییراتی در سطح مدیریت این باشگاه ایجاد گردد.

چه کسانی می توانند برای تغییرات در باشگاه استقلال تصمیم بگیرند؟

صحبت های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم شائبه های تغییرات مدیریتی در این باشگاه را قوت بخشیده و بعضی از پیش بینی ها و برآورد ها هم به این سمت می رود که این اتفاق پس از ملاقات آبی پوشان و الهلال به وقوع خواهد پیوست.

در حالی که همه چشم ها به سوی وزارت ورزش و جوانان است تا تغییرات مدیریتی استقلال در ساختمان سئول به وقوع بپیوندد، این سئوال پیش می آید که آیا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به منظور تغییرات مدیریتی در استقلال دارای اختیار تام است یا خیر.

مجمع باشگاه استقلال به لحاظ قانونی دارای سه عضو است که شخصیت های حقوقی آنها این مجمع را تشکیل می دهد.

وزیر دادگستری، وزیر اقتصاد و امور دارایی و وزیر ورزش افرادی هستند که مجمع این باشگاه را تشکیل داده و این نشان می دهد وزیر ورزش به تنهایی و شخصاً به صورت قانونی نباید در مورد مدیریت کلان باشگاه استقلال و تغییرات هیات مدیره تصمیم گیری نماید، مگر آنکه وزرای اقتصاد و دارایی و دادگستری یا اختیارات شان در این خصوص را به وزیر ورزش تفویض نموده باشند و یا با تصمیمات وی موافق باشند.

در حال حاضر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و سید احسان خاوندی وزیر امور اقتصاد و دارایی اعضای مجمع باشگاه استقلال را تشکیل می دهند و چنانچه رحیمی و خاوندی وزرای دادگستری و امور اقتصاد و دارایی اختیارات خود را در حوزه استقلال به سجادی تفویض ننموده باشند، باید با تغییرات این باشگاه موافقت کنند.

باتوجه به اینکه استقلال شرکتی تجاری و دولتی به شمار میرود، هرگونه تغییر و تحول مدیریتی نه تنها باید امضای هر 3 وزیر صورت گیرد، الزاماً باید در ثبت شرکتها هم ثبت گردد و در غیر این صورت تغییرات بدون حکم و تنها با ابلاغ صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چه کسانی می توانند برای تغییرات در باشگاه استقلال تصمیم بگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی می توانند برای تغییرات در باشگاه استقلال تصمیم بگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید