چالش هالووین: 30 ساعت حبس در تابوت

به گزارش وبلاگ رمزفا، یک پارک موضوعی در آمریکا در فصل هالووین سال جاری بازدیدکنندگان را به چالشی ترسناک دعوت می نماید.

چالش هالووین: 30 ساعت حبس در تابوت

ماه اکتبر سال جاری، بازیدنمایندگان یک پارک موضوعی در آمریکا می توانند با حبس خود در تابوت به مدت 30 ساعت شانس خود را برای برنده شدن امتحان نمایند.

ساعت 1 بعدازظهر شنبه 13 اکتبر پارک موضوعی شش پرچم (Six Flags) واقع در شهر سنت لوییس در استان میزوری شش داوطلب را به چالشی ترسناک دعوت می نماید. شرکت نمایندگان در این چالش باید تا ساعت 7 عصر روز بعد یعنی به مدت 30 ساعت، خود را در تابوت حبس نمایند.

تابوت های مورد استفاده در این چالش دارای ابعاد 61 در 213 سانتی متر هستند و اگر این به میزان کافی ترسناک نبود؛ گفته شده این تابوت ها میزان کمی استفاده شده اند. شرکت نمایندگان باید دارای حداقل 18 سال سن باشند و هیچ مشکل پزشکی نداشته باشند که در مدت 30 ساعت دراز کشیدن دچار مشکل نشوند. بعلاوه از شرکت نمایندگان خواسته می گردد که وسایل خواب خودشان، مثل بالش، پتو و کیسه ی خواب را به همراه داشته باشند.

در عوض پارک تمامی مواد خوراکی و نوشیدنی را که در همان تابوت باید مصرف شوند، تامین می نماید. علاوه بر این یک درگاه شارژ گوشی نیز در اختیار شرکت نمایندگان قرار می گیرد که بدون تفریح نمانند.

سر هر ساعت به شرکت نمایندگان یک فرصت شش دقیقه ای برای دستشویی رفتن داده می گردد. اگر کسی خارج از زمان استراحت از تابوتش خارج گردد، او بلافاصله از چالش حذف می گردد که این کار به وسیله نماینده پارک انجام می گردد که تمام مدت آنجا خواهد بود تا مطمئن گردد کسی تقلب نکند.

طی ساعات کاری پارک، شرکت نمایندگان می توانند یک مهمان به عنوان همراه داشته باشند؛ اما ساعات تاریکی شب را باید تنها سپری نمایند.

اگر اکنون غرق در تفکر هستید که چه میزان پول می تواند شما را وادار به شرکت در این چالش کند، ممکن است ناامید شوید. جایزه نفر برنده این چالش، سیزن پس های پارک 300 دلار است. بعلاوه برنده می تواند تابوتش را نگه دارد که البته این شاید در آینده باعث کاهش هزینه های او گردد.

خبر بد اینکه اگر بیش از یک نفر بتوانند 30 ساعت دوام بیاورند، برنده وجه نقد به صورت تصادفی انتخاب می گردد، ولی همه، سیزن پس را دریافت می نمایند.

چالش تابوت بخشی از فستیوال وحشت پارک است که از 28 سپتامبر تا 28 اکتبر در جریان خواهد بود. برای شرکت در این چالش، باید مرحله انتخابی را پشت سر بگذراید که فقط تا 4 اکتبر فرصت دارد و تنها 6 نفر به این چالش راه پیدا خواهند کرد.

شما چطور؟ فکر می کنید بتوانید 30 ساعت را در تابوت سپری کنید؟

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "چالش هالووین: 30 ساعت حبس در تابوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش هالووین: 30 ساعت حبس در تابوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید