پیش بینی کاهش کیفیت هوا برای استان تهران

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: با پایداری نسبی جو در منطقه ها پرتردد شهری، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی در این کلانشهر پیش بینی می گردد.

پیش بینی کاهش کیفیت هوا برای استان تهران

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد به علت پایداری نسبی جو در منطقه ها پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هواو غبار محلی پیش بینی می گردد.

عصر فردا و روز شنبه در نواحی جنوب غربی و شمال شرقی استان گاهی وزش باد میانه تا نسبتا شدید مورد انتظار است که کاهش موقتی انباشت آلاینده ها و بهبود نسبی کیفیت هوا طی این مدت دور از انتظار نیست.

بعلاوه طی یکشنبه تا سه شنبه با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده های جوی پیش بینی می گردد و لازم به ذکر است که از امشب تا روز شنبه با نفوذ زبانه ای از یک سامانه بارشی، گاهی آسمانی نیمه ابری تا ابری (با احتمال بارش پراکنده به ویژه در دامنه و ارتفاعات) احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای مرکز در روزهای پنجشنبه، آدینه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب(16 و 7)، (15 و 7)، (16 و 7)، (15 و 8) و (16 و 7) درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ورامین با 19 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان تهران طی 24 ساعت گذشته بودند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیش بینی کاهش کیفیت هوا برای استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی کاهش کیفیت هوا برای استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید