مطهری: سوت های اکبریان به سمت تیمی است که بیشتر داد و بیداد کند، اخراج شیری به پرسپولیس سکته داد

به گزارش وبلاگ رمزفا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس از داور ملاقات این تیم مقابل فولاد خوزستان به شدت انتقاد کرد.

مطهری: سوت های اکبریان به سمت تیمی است که بیشتر داد و بیداد کند، اخراج شیری به پرسپولیس سکته داد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ رمزفا، حمید مطهری پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در ملاقات سوپرجام فوتبال ایران گفت: فولاد تیمی لایق است و به این تیم تبریک می گویم. بازی فیزیکی و درگیرانه ای را پشت سر گذاشتیم و کارمان را در نیمه دوم به خوبی جلو می بردیم که اخراج مهدی شیری به تیم سکته داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به محمدرضا اکبریان بی احترامی کرد که با کارت قرمز او روبه رو شد، گفت: اکبریان از داوری خداحافظی نموده است و به او خسته نباشید می گویم، اما صحبت های زیادی درباره سبک داوری او دارم. بی احترامی در کار نبود، اما سوت های اکبریان به سمت تیمی است که بیشتر داد و بیداد کند. داور باید جرأت داشته باشد. اعضای تیم ها هم سبک داوری اکبریان را می بینند و حس می نمایند اگر داد و بیداد نمایند، نفع می برند.

مربی پرسپولیس درباره شعارهای طرفداران علیه این تیم توضیح داد: آنها خیلی به ما بی احترامی کردند و به نیروی انتظامی تذکر دادم که طرفداران از جملات قشنگی استفاده نمی نمایند.

مطهری راجع به اینکه به نظر می رسد پرسپولیس با مشکل کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می نماید، اعلام کرد: ما یک تیم هستیم و خودتان همه چیز را دیدید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس رضایت دارد یا خیر، بیان نمود: در این باره صحبتی ندارم.

مربی پرسپولیس با بیان اینکه همه سرخپوشان برای کادر فنی ارزشمند هستند و زحمت کشیدند، گفت: به بازیکنان خسته نباشید می گویم، اما به نظرم شرایط خوبی نبود. ما کارمان را با قدرت جلو می بریم و کوشش می کنیم قهرمانی های پرسپولیس را تکرار کنیم. با این حال شرایط تیم فقط به بازیکن و مربی بستگی ندارد و عوامل زیادی باید دست به دست بدهند تا یک تیم، پُرقدرت ظاهر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطهری: سوت های اکبریان به سمت تیمی است که بیشتر داد و بیداد کند، اخراج شیری به پرسپولیس سکته داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: سوت های اکبریان به سمت تیمی است که بیشتر داد و بیداد کند، اخراج شیری به پرسپولیس سکته داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید