مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند

به گزارش وبلاگ رمزفا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند صورت می گیرد.

مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند

محمد احمدی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند اظهار کرد: مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه در حال اجرا است و طرح زیرساخت گردشگری سراب فارسیان نیز با اعتبار 300 میلیون تومان در دست آنالیز است.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه اول امسال دو مورد موافقت اصولی برای تأسیس سفره خانه سنتی در نهاوند صادر شده، اضافه نمود: دو مجوز احداث هتل دو ستاره و یک مجتمع گردشگری نیز صادر شد که برای 50 نفر اشتغالزایی می نماید.

احمدی ادامه داد: در حال حاضر مجوز احداث یک هتل، دو مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه بومگردی، دو سفره خانه سنتی، یک رستوران بین راهی و یک پروانه بهره برداری دفتر خدمات مسافرتی برای شهرستان صادر شده است.

وی توضیح داد: در سه ماهه اول امسال در حوزه صنایع دستی 120 پروانه فراوری انفرادی، کارگاهی و کارت شناسایی صادر شده و آموزش 100 نفر در پنج نقطه شهرستان بویژه در منطقه ها محروم در رشته های گلیم بافی، مرواربافی و سفال به صورت رایگان در دستور کار نهاده شد.

احمدی با اشاره به اینکه برای پرداخت تسهیلات برای 50 نفر در شهرستان در زمینه مشاغل خانگی پرونده تشکیل شده، توضیح داد: بازسازی کاروانسرای سعادت، بازسازی موزه حمام حاج آقا تراب و ساماندهی خانه شهید قدوسی نیز به زودی شروع می گردد.

منبع: همگردی

به "مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید