مرکز ناقوس استقلال

به گزارش وبلاگ رمزفا، محلی که در سرتاسر جهان با عنوان نماد آزادی معروف شده است.

مرکز ناقوس استقلال

این مرکز در طول سال باز است (9 صبح تا 5 عصر) که در فصل تابستان به ساعت های بازدید افزوده می گردد. برای ورود به مرکز نیازی به بلیط نیست گرچه بازدید نمایندگان برای ورود به ساختمان باید از محدوده کنترل امنیتی خارج شوند.

صندلی ناقوس استقلال در بازار استقلال، یک موقعیت قدرتمند و تأثیرگذار دارد. در سرتاسر مرکز پرنور و گسترده با اسناد تاریخی و تصاویر گرافیکی، می توانید به کشف حقایق و اسطوره هایی بپردازید که گرداگرد این ناقوس را احاطه نموده اند. اشعه ایکس تابیده شده بر بدنه ناقوس باعث می گردد تا بخش درونی آن را نیز تماشا کنید که به معنای واقعی می توانید شکاف ها و هنرمندی داخل ناقوس را نیز مشاهده کنید. در صحن آرام مرکز، فیلم تاریخچه کوتاهی از ناقوس به زبان انگلیسی و هشت زبان دیگر در دسترس است، شامل تاریخچه کوتاهی در خصوص هواداران لغو برده داری و حامیان حق رأی و سایر گروه که این ناقوس را تبدیل به نماد آزادی کردند.

نمایشگاه های دیگر در این مرکز نشان می دهند که چگونه تصویر ناقوس در هرچیزی به کار رفته است. از قالب بستنی تا ترکیب در موسیقی ها. از قلم نیاندازید! دوربینتان را روی دیوارهای شیشه ای بالا ببرید که نماهای قدرتمند و تأثیرگذاری از ناقوس استقلال و تالار آزادی منعکس می نمایند.

تاریخچه

ناقوسی که اکنون آن را با نام ناقوس استقلال می شناسند در East Land لندن و در کارگاه ریخته گری وایت چپل و برای تالار استقلال ساخته شد و از آنجا به ساختمان مجلس پنسیلوانیا در سال 1753 منتقل شد. این ناقوس، نمای شگفتی دارد. 3.5 متر از لبه های ناقوس فاصله دارد و زبانه اش 16 کیلو است. بر بالای آن بخشی از ابیات کتاب مقدس از کتاب سوم آن، لویتیکوس Leviticus- کتابی که به قانون و تشریفات مذهبی پرداخته است-، حکاکی شده است: در سرتاسر این سرزمین و در دل ساکنینش، استقلال را بر پا کنید و آن را علنی کنید.

متأسفانه زبانه ناقوس در نخستین ضربه به بدنه باعث شکاف آن شد. دونفر از هنرمندان محلی، جان پاس و جان استو، دوبار آن را تعمیر کردند. یک بار با افزودن مس بیشتر تا از شنمایندگی ناقوس کم گردد و بار دیگر با افزودن نقره تا صدای ناقوس ملایمتر گردد. گرچه رضایتبخش نبود ولی به هرحال در ساختمان مجلس نصب شد.

این ناقوس تقریبا از 70 درصد مس و 25 درصد قلع و سرب، زینک، آرسنیک، طلا و نقره تهیه شده است. ناقوس استقلال بنابر آنچه گفته شده از طناب اصلی خود آیخته شده و هنوز تعویض نشده است. وزن این ناقوس 776 و طناب آویز آن 37 کیلو می باشد.

منبع: هاتوایر

به "مرکز ناقوس استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز ناقوس استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید