لایروبی مسیل های شرق پایتخت

به گزارش وبلاگ رمزفا، بیش از 19 هزار متر از مسیل های منوچهری، جاجرود، براری و سرخه حصار و کانال پیروزی لایروبی و پاکسازی شده تا هنگام بارش در جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی با مشکل روبرو نشوند.

لایروبی مسیل های شرق پایتخت

وبلاگ رمزفا-پروانه بهرام نژاد: با هدف اجرای مدیریت سیلاب شهری و نگهداشت و لایروبی شبکه اصلی و فرعی و تأسیسات جانبی جمع آوری آبهای سطحی، بیش از 19 هزار متر از مسیل ها و کانال های منطقه لایروبی و پاکسازی شده است. سید مهدی صالح زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه 13 با بیان اینکه روزانه حجم قابل توجهی از آب های سطحی شرق تهران از مسیل ها و کانال های این منطقه عبور می کند، افزود: این مسیل ها و کانال ها مرتب لایروبی شده و با توجه به اقدامات صورت گرفته، منطقه 13 یکی از مناطق بی دردسر در هنگام بارندگی است.

  • رسیدگی به 11 مسیل و کانال اصلی

سیزدهمین تکه پایتخت 4 مسیل روباز و 7 کانال دارد که اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 از ابتدای فروردین ماه امسال به شرایط آنها رسیدگی کرده است. صالح زاده در این باره گفت: از ابتدای فرودین ماه سال جدید، با استفاده از کارگران و ماشین آلات و ادوات سنگین، بیش از 19 هزار متر از مسیل های منوچهری، جاجرود، براری و سرخه حصار و کانال پیروزی لایروبی و پاکسازی شده تا هنگام بارش ، این کانال ها و مسیل ها در جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در این منطقه با مشکل روبرو نشوند.

  • لطفا زباله نریزید

پتو، صندلی، لوازم پلاستیکی، سبزه عید، کاغذ و انواع زباله هایی که به ذهن تان هم نمی رسد هنگام پاکسازی این مسیل ها و کانال ها از آنجا بیرون آورده شده است. از این رو معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه 13 مشارکت شهروندان در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و مسیل ها را ضروری می داند و ادامه می دهد: پاکیزه نگهداشتن مسیل ها و کانال ها، به غیرتلاش بی وقفه کارکنان خدمات شهری، همکاری شهروندان را می طلبد و آنها نباید زباله های خود را در این مکان ها بریزند. چراکه هر بار پاکسازی مسیل ها و کانال ها هزینه سنگینی برای شهرداری دارد که می تواند صرف آبادانی و زیباسازی شهر شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "لایروبی مسیل های شرق پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی مسیل های شرق پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید