قیمت نو موبایل های سامسونگ سری A

به گزارش وبلاگ رمزفا، خبرنگاران : در این گزارش قیمت روز انواع گوشی های موبایل سامسونگ سری A موجود در بازار جمع آوری شده است.

قیمت نو موبایل های سامسونگ سری A

به گزارش وبلاگ رمزفا ، سامسونگ یکی از برترین و البته از گرانترین برندهای گوشی موبایل در جهان است و هر چند وقت یکبار با رونمایی مدل هایی تازه با ویژگی های منحصر به فرد ، جهان را شگفت زده می نماید. در ایران اپل و سامسونگ از محبوب ترین موبایل های بازار هستند.

ویژگی هایی که سامسونگ برای گوشی های خود در نظر گرفته است، منحصر به فرد است و هر ساله متخصصان این شرکت در کوشش هستند تا علاوه بر برطرف نقص های قبلی، ویژگی های تازهتری را اضافه نمایند. تاچ راحت و سریع، رزولوشن بالا برای عکاسی، امکان درج انواع برنامه های مختلف، تاچ کناری صفحه و غیره از مهم ترین ویژگی های آن است.

این برند نام سری های خود را به ترتیب از پرچم دار تا پایین رده نامگذاری نموده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری های مختلفی را با قیمت های مختلف، بعلاوه قابلیت های متفاوت ارائه داده است.

این رتبه بندی شامل S پرچمدار، Note پرچمدار، A میان رده و پایین رده، M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری می باشد.

آنالیز بازار موبایل های موجود در بازار نشان می دهد که در حال حاضر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 ظرفیت 16 گیگابایت با قیمتی در محدوده یک میلیون و 639 هزار تومان در لیست مقرون به صرفه ترین های سری A سامسونگ واقع شده است و در میان گران ترین ها هم می توان به گوشی موبایل سامسونگ A72 اشاره نمود که با قیمتی در حدود 11 میلیون و 660 هزار تومان به فروش می رسد.

در ادامه قیمت موبایل های سامسونگ سری A در بازار از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛

منبع: اقتصادنیوز

به "قیمت نو موبایل های سامسونگ سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نو موبایل های سامسونگ سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید