فراخوان تجارب پیروز دانشجویی در حوزه سلامت روانی و اجتماعی اعلام شد

به گزارش وبلاگ رمزفا، دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران، فراخون ارائه تجارب ارزشمند دانشجویی (طرح تاد) را در حوزه سلامت روانی اجتماعی برگزار می کند.

فراخوان تجارب پیروز دانشجویی در حوزه سلامت روانی و اجتماعی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ رمزفا، دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران و کانون دانشجویی همیاران سلامت روان (کمکگران زندگی) فراخون ارائه تجارب ارزشمند دانشجویی (طرح تاد) را در حوزه سلامت روانی اجتماعی برگزار می کند.

دانشجویان دانشگاه های کشور می توانند تجارب پیروز دانشجویی خود را در حوزه سلامت روانی و اجتماعی در جهت افزایش سلامت روان و یا سلامت اجتماعی دانشجو، دوستان، خانواده و جامعه در محور های زیر ارائه دهند.

محورها:

نوع دوستی، تاب آوری و امید، سلامت روانی، معنویت سلامت اجتماعی، سلامت اجتماعی، دستاورد های مثبت روانشناختی، رشد فردی و اجتماعی، کمک به دست آورده ای مثبت اجتماعی، مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی، کمک به رشد و اعتلای خانواده، تجارب ازدواج دانشجویی، حل و فصل مسائل زوجین، پیروزیت های تحصیلی، تولید، اختراع و تألیف محتوای آموزشی فاخر.

قالب های ارائه:

فیلم، عکس، سخنرانی، سایر روش های خلاقانه برای اشتراک و انتقال تجربه پیروز

مخاطب:

کلیه دانشجویان دانشگاه های کشور می توانند تجارب خود را بر اساس محور ها و در قالب فرم فوق به آدرس دبیرخانه طرح [email protected] و یا شماره تلفن 09367360746 واتس آپ نمایند تا پس از بررسی تجربه ارسالی، رویداد اشتراک تجربه پیروز بصورت کشوری و آنلاین با حضور متخصصان و داوران برگزار شود.

زمان برگزاری جلسات تاد:

یکشنبه شب های مشاوره و سلامت / ساعت 19 الی 20.30 / اسفند 1400

به دانشجویان، برگزیده لوح تقدیر و هدیه از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و دبیرخانه منطقه یک مراکز مشاوره دانشگاه های کشور اعطا می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان تجارب پیروز دانشجویی در حوزه سلامت روانی و اجتماعی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان تجارب پیروز دانشجویی در حوزه سلامت روانی و اجتماعی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید