طلب 17 میلیاردی کمیته ملی المپیک از دولت بابت بودجه مصوب 98

به گزارش وبلاگ رمزفا، 90 میلیارد و 200 میلیون تومان مجموع بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای سال 1398 بود؛ سالی که حالا روزهای پایانی اش را طی می نماید. این رقم از دو ردیف اصلی به میزان 74 میلیارد و 200 میلیون تومان و ردیف متفرقه به میزان 16 میلیارد تومان برای کمیته ملی المپیک تصویب و ابلاغ شد.

طلب 17 میلیاردی کمیته ملی المپیک از دولت بابت بودجه مصوب 98

تا به امروز که کمتر از یک ماه به سرانجام سال باقی مانده بخش قابل توجهی از بودجه ابلاغی در اختیار کمیته ملی المپیک قرار گرفته است به طوری که این کمیته بودجه مصوب فدراسیون ها را به صورت صد درصد در اختیارشان گذاشته است.

البته که هنوز 17 میلیارد تومان از مجموع اعتبار مصوب برای کمیته ملی المپیک در اختیار این نهاد قرار نگرفته است. به همین دلیل ریاست کمیته ملی المپیک رایزنی هایی را انجام داده تا بتواند طلب کمیته را از خزانه دولت دریافت کند.

به گفته کیکاووس سعیدی و در صورت تخصیص صد درصد یا بخش قابل توجهی از این طلب، به فدراسیون یاری های اقتصادی جدیدی خواهد شد. دبیرکل کمیته ملی المپیک به وبلاگ رمزفا گفت: قصد داریم 2.5 میلیارد تومان به فدراسیون ها یاری کنیم اما منتظر هستیم تا تخصیص جدیدی از دولت داشته باشیم. البته که برای هزینه این تخصیص و استفاده از آن، اولویت بندی وجود دارد اما یاری به فدراسیون ها هم یکی از آنها است.

سعیدی تاکید نمود که رشته هایی که کسب سهمیه نموده و آماده سازی حضور در بازی های 2020 را در برنامه دارند یا اینکه همچنان درگیر رقابت های گزینشی هستند، جزو رشته های موردنظر برای حمایت اقتصادی هستند.. رشته هایی مثل تیروکمان، بسکتبال، شنا و … از این جمله اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طلب 17 میلیاردی کمیته ملی المپیک از دولت بابت بودجه مصوب 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلب 17 میلیاردی کمیته ملی المپیک از دولت بابت بودجه مصوب 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید